Gå til innhold

Bryllupsreise juni 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg om min kommende mann driver å planlegger bryllupsreise. Jeg har alltid ønsket meg en tur til Maldivene, men vi ser at dette ikke er innenfor vårt budsjett.

Vi tenker å bruke 30000 totalt på fly og hotellopphold i 14 dager. Vi har per i dag et veldig sterkt ønske om å reise til Barcelona, da vi har vært der en gang før og ikke er helt ferdig med byen. Mitt spørsmål er da, vi vil gjerne reise først til Barcelona og vere der cirka 1 uke +- og så reise videre til et annet sted. Vi har vært i Alicante og Valencia før og vil ikke tilbake, så innlandet i Spania er ikke aktuelt. Noen som har et forslag? Jeg har aldri vært i Frankrike eller Italia, og drømmer fortsatt om noe som kan minne meg om Maldivene. Kanskje noen vet om en by med hvite, flotte strender og krystallklart vann?

Anonymous poster hash: 3534d...63a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.startour.no/feriereiser/Thailand/Khao-Lak/JW-Marriott-Khao-Lak-Resort--Spa/?season=sommer-2014&source=campaign&dDepDate=2014-05-07&depCode=OSL&period=13&step=2

Hva med dette da.

Om det må være i Europa så se på Cambrils. Ca en time fra Barcelona og har i alle fall fine strender.

Et annet alternativ er Alcudia på Mallorca. fine strender der og.

Men jeg hadde gått for den linken jeg la ut. Innenfor budsjettet også.

Prisen som kommer opp i linken er julepriser. Legg inn dato i juni og 2 uker så ligger prisene under 30.000. For å se på utflukter så trykk for vinter 2013/14.

Det finnes selvfølgelig mange andre flott resorter med nydelige strender i Thailand.

Har selv vært i den delen av Thailand og kan si at det er nydelig der.

Endret av caroprins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...