Gå til innhold

Piercing


Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt kor æ sku skrive det her innlegget, så blei her. Men iværtfall noen av dokker som har piercing i tunga? kor har dokker tatt, noen av dokker som har tatt i tyrkia ? va det mest ondt menst du tok , eller etter ? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del ikke ta i tyrkia eller på steder i Norge som er så om så. Med mindre du vil bli smittet med hiv eller at pierceren ikke er utdannet og tar piercingen feil.

Men nei, jeg har ikke tatt i tunga, men navlen. Og jeg hørte selvsagt rundt med alle jeg kjenner her i byen om hvor jeg skulle ta og hvilke steder jeg måtte styre unna.



Anonymous poster hash: 87b6a...4af
  • Liker 2
Skrevet

For all del ikke ta i tyrkia eller på steder i Norge som er så om så. Med mindre du vil bli smittet med hiv eller at pierceren ikke er utdannet og tar piercingen feil.

Men nei, jeg har ikke tatt i tunga, men navlen. Og jeg hørte selvsagt rundt med alle jeg kjenner her i byen om hvor jeg skulle ta og hvilke steder jeg måtte styre unna.

Anonymous poster hash: 87b6a...4af

E et sted i tyrkia som e myye bedre i norge, både på piercing å tatoveringe. E faren min sitt søskenbarn som eie det stede. ja pappan min e tyrkisk. det hete angel tattoo. der e dem myye flinker i norge, mye dyktiger! så råde dokker til å dra dit vist dokker e i tyrkia. det ligg i alanya, noen gate oppfør kleopatrastranda:-)

Skrevet

Men om du vet at stedet er bra og seriøst, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du spør om noen har tatt i Tyrkia? Da spiller det vel ikke noen rolle om hvor andre har tatt om du er sikker på hvor du skal ta :)

Og siden du kjenner de som driver og de veit hva de gjør, så kan du vel like så godt spørre dem om hvor vondt det er osv?

Jeg for min del tok piercing i navlen, og det var ikke vondt når de tok selv om jeg blødde som en gud, men det gjorde vondt etterpå. Vet det er sånn med folk som tar i tunga også. Og i tillegg til at tunga hovner opp sånn at du vil få problemer med å prate og det vil gjøre vondt å spise.

Du bør heller ikke innta alkohol eller sterk mat etterpå osv, men siden du skal gjøre det hos profesjonelle, så får du vel helt sikkert info om det.

Anonymous poster hash: 87b6a...4af

Skrevet

Vi har ikke nerver i det hele tatt i midten av tungen, du kjenner absolutt ingen form for smerte der. :)

Skrevet

Har i tunga og navlen :-) Ikke finn på å ta piercing i tyrkia eller noe sånt.. Det er en litt dum risiko å ta :P

Kjente ikke den i navlen, heller ikke den i tunga. Synes egentlig ikke at noen av dem var vonde i ettertid heller, litt ømt men la ikke særlig merke til det :P

Skrevet

Syns ikke det var noe vondt å ta i tunga, men det var vondt de dagene etterpå når den var veldig hoven. Slet med å snakke og spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...