AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Er 16/17 år og skal på fest i morgen. Har drukket litt tidligere, men har ikke peiling på mengde.. Har vært en cider her, litt vin der og et par sterke shots der.. Eneste gangen det gikk ille var da keg prøvde meg på hjemmebrent (85%).. I morgen hadde jeg tenkt å dele en vikingfjord ice shot med ei venninne. Tror dere dette er passe mengde? Vil ikke miste kontrollen. Er 165 cm og veier i underkant av 50kg.Anonymous poster hash: 5a6c6...002
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Det holder plenty med en halv! Jeg pleier å drikke ca noe tilsvarende mengde, noen ganger blir jeg veldig full, mens andre ganger bare litt brisen. Tror det kommer helt ann på om du er en "bra" eller dårlig dag. Anbefaler deg å drikke litt og litt utover hele kvelden, og ikke drikke alt den første timen. DA blir du full da. Lykke til, vær forsiktig! Lurt å be en vennine/kompis/foreldre med lappen ringe deg i løpet av kvelden, og hente deg når du skal hjem. Anonymous poster hash: caccd...064
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Ja. Anonymous poster hash: 64b99...23a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Vet du ikke om du er 16 eller 17? du har uansett ikke lov til å drikke alkohol.Anonymous poster hash: 24dc3...f27 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 vikingfjord ice shot ja... Lykke til dagen derpå Anonymous poster hash: d1c69...4fb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Så lenge du ikke drikker halve flaska på en halvtime, så tror jeg at det skal gå bra. Spis og drikk rikelig med vann før du begynner. Lykke til dagen derpå.. Anonymous poster hash: 21551...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Spis et godt måltid tidligere på kvelden, sørg for å drikke endel vann i tillegg til alkoholen. Det viktigste er å unngå å blande med annen alkohol. Vin + cider + vikingfjord kan lett få deg til å miste kontroll på kroppen. I ett glass, kun to cm alkohol, resten cola eller juice. Hvis du er usikker på hvor mye du tåler, drikk maks 3 slike glass. Og nipp til glasset. Det skal ikke drikkes som vann. Jeg ville ha bedt deg om å vente til du er 18-21 år før du begynner å drikke, men om du absolutt må drikke, prøv å begrens det som beskrevet. Det er veldig kjedelig å finne seg selv i grøfta dagen etter eller i en situasjon du ikke ønsker å være i. Tenk litt over det. Anonymous poster hash: 23e26...acf
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Vet du ikke om du er 16 eller 17? du har uansett ikke lov til å drikke alkohol.Anonymous poster hash: 24dc3...f27 Så klart vet jeg at jeg er 16, men ettersom jeg fyller 17 om eg par måneder skrev jeg det på den måten da det kunne jo spille en rolle for hvor mye jeg tåler. Og loven i norge sier at du må være 18 for å kjøpe alkohol, ingen lov i norge som sier hvor gammel du må være for å drikke.Anonymous poster hash: 5a6c6...002
mie23 Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Så klart vet jeg at jeg er 16, men ettersom jeg fyller 17 om eg par måneder skrev jeg det på den måten da det kunne jo spille en rolle for hvor mye jeg tåler. Og loven i norge sier at du må være 18 for å kjøpe alkohol, ingen lov i norge som sier hvor gammel du må være for å drikke.Anonymous poster hash: 5a6c6...002 Kverrulant, enig med deg ts ;-) Men ja, du blir full. Anbefaler deg å blande den ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå