Gå til innhold

Har dere mikrobølgeovn?

Fremhevede innlegg

Gjest Mary Quant
Skrevet

Og de som har sånn mammatåke... Eller eldre mennesker... Og mennesker som sover dårlig og slukner på sofaen.

Ja, og det finnes bare en sikker løsning på det problemet og det er komfyrvakt som jeg har på min komfyr - og som er et krav i nye boliger i dag.

Det er en svært billig sikring mot brann på komfyren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Det er oftest til mennesker som er alkoholpåvirket.

Det er overraskende lit alkohol i bilde i mange av sakene

• 2 uker senere...
Skrevet

Er et år siden jeg kastet den ut. Har ikke savnet den. Joda, den var grei til popcorn og til oppvarming av mat. Men til noe annet ble den ikke brukt. En til to ganger i måneden, max, det holder ikke til at jeg ville ha den stygge skapningen stående på kjøkkenet. Hadde den vært integrert og skjult eller noe, så greit.

Maten tiner jeg i god tid, eller i kaldt vann. Varmer jeg opp mat, så gjør jeg det i kasserolle eller i ovnen. Og popcorn lager jeg også i kasserolle.

Anonymous poster hash: 7eb75...644
Skrevet

Bruker den til nesten alt som skal varmes eller kokes, når det er snakk om små mengder.

Og så er jeg en ekte fjordlenning. Faktisk så fjordlandsk at jeg porsjonsfryser middager selv. Dette har reddet meg fra nugattiskiver eller å segne om i senga av utmattelse, uten kveldsmat, etter enkelte maratonøkter på jobb, som kunne fått selv arbeidstilsynet til å dirre av angst. Maten er klar før jeg får vrengt av meg støvlene. Og jeg slipper å røre.

Ellers er jeg ganske glad i å lage langsom mat på komfyr, bål og andre egnede varmekilder. Men da skal en ha tid og ork til å nyte det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...