Gå til innhold

Fotokurs på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gi et fotokurs på nett i julegave. Jeg har ikke peiling på dette, men kanskje noen her inne har? Finnes det ok kurs på nett om dette, og i tilfelle hvilke? Setter stor pris på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å gi et fotokurs på nett i julegave. Jeg har ikke peiling på dette, men kanskje noen her inne har? Finnes det ok kurs på nett om dette, og i tilfelle hvilke? Setter stor pris på svar :-)

Vil heller anbefale å gi ett kurs som ikke er på nett. Kan sterkt anbefale kurs hos naturfotografen.com. De holder til i Skotselv, ikke så langt fra Hokksund. De har både grunnkurs og videregående kurs som går over lørdag og søndag. På grunnkurset lærer man utrolig masse om kameraet, innstillinger osv. Først en del teori før man går ut og fotograferer. Her får man prøve makro og landskap første dagen. Søndagen brukes i studio og ute med naturfoto av fugler og ekorn.

Sjekk www.naturfotografen.com

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar. Det er dessverre uaktuelt med et kurs med oppmøte, det var derfor jeg tenkte om det finnes noen nettkurs. Det er ikke liv om å gjøre altså - det var bare en idè jeg hadde :-)

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar. Det er dessverre uaktuelt med et kurs med oppmøte, det var derfor jeg tenkte om det finnes noen nettkurs. Det er ikke liv om å gjøre altså - det var bare en idè jeg hadde :-)

Tror man vil ha mye mer igjen for ett fotokurs med oppmøte. Da er det lettere å spørre om ting, samt at man får tilbakemeldinger på det man har gjort. Får også hjelp til å stille inn kameraet for å justere slik at man får det perfekte bildet. Jeg lærte utrolig masse på dette kurset, og hadde aldri gjort det via ett nettkurs. Etter å ha jobbet masse på egenhånd senere og også noen vgs kurs så har jeg enormt, og nå så selger jeg faktisk en del bilder og kan tjene litt på hobbyen min.

Skrevet

Tror man vil ha mye mer igjen for ett fotokurs med oppmøte. Da er det lettere å spørre om ting, samt at man får tilbakemeldinger på det man har gjort. Får også hjelp til å stille inn kameraet for å justere slik at man får det perfekte bildet. Jeg lærte utrolig masse på dette kurset, og hadde aldri gjort det via ett nettkurs. Etter å ha jobbet masse på egenhånd senere og også noen vgs kurs så har jeg enormt, og nå så selger jeg faktisk en del bilder og kan tjene litt på hobbyen min.

Ja jeg tviler ikke på det. Det gjelder i grunn alle kurs mener jeg personlig da :-)

Skrevet

Kjøp en fotobok istedet? Jeg har sett en svær bok som tok for seg alt mulig rundt fotografering. Husker ikke navnet dessverre, men den var sort.

Anonymous poster hash: 2e295...fa2

Skrevet

Støtter forslaget om fotobøker. Finnes mange gode fotobøker der ute, både for de som trenger å lære seg det helt grunnleggende, og for de som er litt viderekommen. Store bokhandlere pleier å ha et greit utvalg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...