Gå til innhold

Selvbruningen setter seg i porene. Tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøvde just selvbruning for første gang. Jeg brukte St. Moriz sin mousse. Jeg gjorde som jeg ble anbefalt i butikken, å skrubbe kroppen godt i dusjen, og smøre meg på tørre steder..

Men på armene mine er det masse mørkebrune prikker, fordi selbruningen har satt seg inn i porene mine, og det er ikke så veldig pent. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre neste gang, for at ikke dette skal skje?

Dette skjedde bare på armene, og ikke på brystet eller i ansiktet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du dusjet etter påføring?

Skrevet

Du skal dusje en del timer etter påføring, St. Moritz er en jævel til å smitte av på sengetøy og klær hvis man ikke dusjer først, pluss at det stinker.

Når det gjelder porene har jeg sjeldent opplevd at den setter seg i porene på armene, skjer oftere på nybarberte bein enn armer hos meg. Derfor gjør jeg ikke så mye med det, prøv å pilk det av bare? Det jeg har gjort ihvertfall.

Skrevet

har du dusjet etter påføring?

Nei har ikke dusjet enda, tenkte å gjøre det rett før jeg legger meg. Håper det går av da :-)

Du skal dusje en del timer etter påføring, St. Moritz er en jævel til å smitte av på sengetøy og klær hvis man ikke dusjer først, pluss at det stinker.

Når det gjelder porene har jeg sjeldent opplevd at den setter seg i porene på armene, skjer oftere på nybarberte bein enn armer hos meg. Derfor gjør jeg ikke så mye med det, prøv å pilk det av bare? Det jeg har gjort ihvertfall.

Ja herregud, den hadde en skikkelig kvalmende lukt! Ja, får håpe noe går bort når jeg dusjer igjen, eller så får jeg gjør som du sier :-) takk for hjelpe dere to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...