AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Har siden februar nå i år tatt av meg 14 kg. Jeg slanker meg kun iukedagene, og i helgene koser jeg meg med det jeg har lyst på.. kiloene går sent av, det har værtflere uker hvor vekta har stått stille. Men tross det, så er jeg fornøyd..det jegnå er litt bekymra for er jeg veide meg sist torsdag. Da veide jeg 106.2 spiste da sunt torsdagen og fredag, og og hadde utskeielser på lørdag og søndag.mandag og tirsdag ingen utskeielser. Veide meg onsdag morgen og vekta viste 104, 5 . Så kom jeg over en artikkel om ufrivillig vekttap, at det kunne skyldes sykdom, ble redd....så spør jeg dere, det jeg har mista avkilosiden torsdag. Høres det skummelt ut eller normalt?Anonymous poster hash: accd8...af8
ekkoet Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 1.7 kilos variasjon på en uke? Ikke tenk på det. Hvis det fortsetter i samme farten i lang tid fremover og du føler at du ikke har kontroll eller det ikke matcher innsatsen din, så kan du heller begynne å tenke på det igjen, men utfra det du beskriver ville jeg vært mer fornøyd enn bekymret. Det kan være at torsdagen var en høy måling (mye vann i kroppen, nettopp spist), at onsdagen var en lav måling (motsatt av torsdagen), det kan være små avvik selve vekten som veier deg etc.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Laget enda en ny tråd om dette... Anonymous poster hash: dac02...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 1.7 kilos variasjon på en uke? Ikke tenk på det. Hvis det fortsetter i samme farten i lang tid fremover og du føler at du ikke har kontroll eller det ikke matcher innsatsen din, så kan du heller begynne å tenke på det igjen, men utfra det du beskriver ville jeg vært mer fornøyd enn bekymret. Det kan være at torsdagen var en høy måling (mye vann i kroppen, nettopp spist), at onsdagen var en lav måling (motsatt av torsdagen), det kan være små avvik selve vekten som veier deg etc.spiste veldig lite før veiing. Men hadde eggløsning, kanskje det spiller inn:-) tusen takk for svar:-)Anonymous poster hash: accd8...af8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Laget enda en ny tråd om dette... Anonymous poster hash: dac02...9a9 ja det har jeg, viste ikke helt hvor det var den rette plassen å poste dette.men har det noe å si? :-)Anonymous poster hash: accd8...af8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 1.7 kilos variasjon på en uke? Ikke tenk på det. Hvis det fortsetter i samme farten i lang tid fremover og du føler at du ikke har kontroll eller det ikke matcher innsatsen din, så kan du heller begynne å tenke på det igjen, men utfra det du beskriver ville jeg vært mer fornøyd enn bekymret. Det kan være at torsdagen var en høy måling (mye vann i kroppen, nettopp spist), at onsdagen var en lav måling (motsatt av torsdagen), det kan være små avvik selve vekten som veier deg etc. ikke fult en uke fem dager:-)Anonymous poster hash: accd8...af8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 ikke fult en uke fem dager:-)Anonymous poster hash: accd8...af8 roter fælt nå, mente seks dager:-)Anonymous poster hash: accd8...af8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Poenget er at en kvinnekropp kan variere med 2-3 kilo, alt etter syklus og hvor mye vann man har i kroppen. Jeg klarer fint å gå opp et par kilo rett før mensen for så å miste dem etterpå. Anonymous poster hash: 0971f...ea8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå