Gå til innhold

Mistet sexlyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har da mistet sexlysten, og det oppleves veldig frustrerende.. Jeg er singel så sånn sett går det ikke ut over noen, men hvordan kan jeg bli sammen med noen når jeg føler det slik? Jeg prøver å onanere likevel, for å bygge opp sexlysten, eller ta på meg selv tross at lysten ikke er der.. Har klart å oppnå orgasme men det er langt fra slik det var før.. Det er mer som en avslutning hvor det banker i kroppen, før var det stjerner, utmattelse og gnister i hele kroppen. Kommer det noen gang til å bli som før?

Jeg bruker ingen medisiner eller prevensjon og er en sunn og frisk kvinne i begynnelsen av 20- årene.. Ingenting som tilsier at jeg skal ha slike problemer! Jeg skal møte en venn av meg neste helg, han har jeg hatt tilfeldig sex med før og jeg lurer på om jeg kan vekke lysten ved å ha sex, men er samtidig fryktelig redd for at jeg rett og slett ikke skal bli våt siden jeg ikke føler meg seksuell, men nå har det vart så lenge! Noen som har opplevd å ha mistet sexlysten og kan si noe om hvor lang tid det tok før de fikk det tilbake? Jeg skjønner jeg kan oppleve noe helt annet, men fint å høre litt andre erfaringer også...

Anonymous poster hash: 7e6c3...908
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har AKKURAT samme problemet.. finner f*** ikke ut av det :( er også i begynnelsen av 20årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...