AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg blir snart gaal av smertene eggløsningen har gitt meg! Dette er verre enn mensensmerter! Aldri opplevd at det har vært så ille før! Jeg klarer ikke å sove og ligger bare å vrir meg i smerte. Tok paracet for å få det bort, men ser ikke ut som det hjelper. Noen som har noe råd om hva som kan hjelpe? Jeg er avhengig av søvn, så må nesten få noe til å hjelpe med engang, eller så blir det veldig lite søvn på meg i natt.. Anonymous poster hash: 9bf58...c71
Pusemamma Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hos meg kan det av og til vare mange timer og ja det gjør sabla vondt. er du sikker på at det er eggløsningsmerter? Jo mer du spenner deg jo verre blir det. Prøv og ligge i fosterstilling på siden og prøv og puste rolig. Synes når beina er trukket oppover så er det bedre.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har besvimt flere ganger av eggløsningssmerter. Du kan tenke på å ta en tur til legen. Anonymous poster hash: 9e4eb...55f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hos meg kan det av og til vare mange timer og ja det gjør sabla vondt. er du sikker på at det er eggløsningsmerter? Jo mer du spenner deg jo verre blir det. Prøv og ligge i fosterstilling på siden og prøv og puste rolig. Synes når beina er trukket oppover så er det bedre. Hvis du tenkte på at jeg kunne være gravid? Nei, var hos legen for en uke siden og testet meg. Og hadde mensen for ca 2 uker siden, så vet det er eggløsning. Er mensensmerter, bare mye verre! Fosterstilling prøvde jeg meg på, men jeg klarer det ikke siden det er for vondt. Anonymous poster hash: 5152e...354
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har besvimt flere ganger av eggløsningssmerter. Du kan tenke på å ta en tur til legen. Anonymous poster hash: 9e4eb...55f Hvorfor gå en tur til legen? Dette er nok over i morgen uansett. Har sjeldenr eggløsning, så skal mye til for at jeg går til legen med dette. Har vart siden klokka 8 i dag, håper det går over! Anonymous poster hash: 5152e...354
Gancider Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Ibux pleier å hjelpe med en gang til meg
annev Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Har vært til utredning av eggløsnings smerter og alt var ok.han sa at det dessverre kan bli værre med årene..jeg har så kraftige kramper, i underlivet og ved endetarmen at jeg ikke klarer å komme meg på do når det står på..jeg tar en ibux og en paracett, med en gang jeg kjennerdet komme;-)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Det kan være at du har en cyste på eggstokken. Det gav meg like symptomer som det du har i alle fall Anonymous poster hash: a3bf3...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Det kan være at du har en cyste på eggstokken. Det gav meg like symptomer som det du har i alle fall Anonymous poster hash: a3bf3...ee0 Vil ikke det syntes på en innvendig ultralyd? Tok en for et halvt år siden og alt så fint ut. Anonymous poster hash: 5152e...354
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå