Gå til innhold

I want to belive...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TomKrus

Har selv veldig lyst, men mine tanker går tilbake til Roswellsaken (? ) på midten av 90-tallet. Media kastet seg over bildene, og kjørte saken som toppsak lenge. Men fake var de. Bildene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair
Har selv veldig lyst' date=' men mine tanker går tilbake til Roswellsaken (? ) på midten av 90-tallet. Media kastet seg over bildene, og kjørte saken som toppsak lenge. Men fake var de. Bildene altså.[/quote']

Uten sammenliging forøvrig, så du Spielberg sin tv serie "Taken"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har selv veldig lyst, men mine tanker går tilbake til Roswellsaken (? ) på midten av 90-tallet. Media kastet seg over bildene, og kjørte saken som toppsak lenge. Men fake var de. Bildene altså.

Dette var misinformasjon lagt ut av folk, som ikke liker at andre tror på slikt! Det finnes fortsatt mange merkverdige ting rundt Roswellsaken.

Det at militæret står frem på denne måten, er YTTERST uvanlig. Amerikanske offiserer hadde aldri stått frem på denne måten her...kun pensjonerte offiserer som har lite/ingenting å tape.

www.disclosureproject.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Jeg tenker ikke nødvendigvis små grønne menn, men NOE må da det finnes der ute?

Vi har ikke grunnlag for å nekte at det finnes liv andre steder, og tatt i betrakning at det finnes millærder av gallakser med opptil hundrevis av milliærder stjerner og mange av disse igjen med mange planter i bane rundt seg, så må det vel finnes flere potensielle planeter hvor det kan oppstå liv og hvor liv har klart å overleve.

Hvis det ikke finnes noe der ute så vil jeg føle meg fryktelig fryktelig ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Dette var misinformasjon lagt ut av folk, som ikke liker at andre tror på slikt!

Saksopplysning: det var en film som ble laget av en som ville tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg prøver nå å få lastet ned video av hendelsen i Mexico, men serveren er så overlastet, at det kommer til å ta lang tid. Jeg legger den ut på min egen hjemmeside etterpå, slik at andre kan få sett den, og for å avlaste serveren som den originalt ligger på. Imens kan dere kose dere med noen bilder. ;)

http://www.rense.com/general52/deff.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Wow! Absolutt nydelige dingser!  :-)  

Du kan se dem her:

http://home.online.no/~rumad/mexufo

Jeg har også konvertert den originale videoen (*.mpg) til WMV, som kanskje passer bedre for dem som bruker modem/isdn.

Hehe. Ufoene i begynnelsen så nå ut som billys i tåka.

Jeg venter nå i spenning på en uttalelse fra noen andre enn en ufoentusiast som har fått en video fra myndighetene. Kommer den meksikanske myndigheten med en uttalelse skal jeg se på dette med litt mer nysgjerrige øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
[

Hehe. Ufoene i begynnelsen så nå ut som billys i tåka.

Jeg venter nå i spenning på en uttalelse fra noen andre enn en ufoentusiast som har fått en video fra myndighetene. Kommer den meksikanske myndigheten med en uttalelse skal jeg se på dette med litt mer nysgjerrige øyne.

Nei ærlig talt Tom....... :roll: Jeg vet jo selvsagt ikke hva dette er for noe jeg heller, men å kalle det for " billys i tåka". Hva er det for slags konspirasjonsteori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Nei ærlig talt Tom....... :roll: Jeg vet jo selvsagt ikke hva dette er for noe jeg heller, men å kalle det for " billys i tåka". Hva er det for slags konspirasjonsteori?

haha, ingen konspirasjonsteori, men syntes bare at det så slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da jeg var i California for tjuefire år siden snakket jeg med en indianer som hadde jobbet ved NASA..... han visste han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, det hadde vært gøy å tro!

For å si det sånn, jeg er rimelig overbevist om at ett eller annet sted i universet så finnes det intelligent liv, det er ikke videre logisk at vi skulle være de eneste.

Men jeg er igjen også rimelig overbevist om at ingen av dem har vært her. Så lenge det omtrent bare er amerikanere og Jannike som melder om nærkontakt bevarer jeg min skepsis.

Men gleder meg likevel til "Nærkontakt av 3. grad" som ZTV sender i kveld, i rekken av geniale åttitallsfilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hehe, det hadde vært gøy å tro!

For å si det sånn, jeg er rimelig overbevist om at ett eller annet sted i universet så finnes det intelligent liv, det er ikke videre logisk at vi skulle være de eneste.

Men jeg er igjen også rimelig overbevist om at ingen av dem har vært her. Så lenge det omtrent bare er amerikanere og Jannike som melder om nærkontakt bevarer jeg min skepsis.

Men gleder meg likevel til "Nærkontakt av 3. grad" som ZTV sender i kveld, i rekken av geniale åttitallsfilmer.

Det er da veldig mange flere enn amerikanere og Jannicke som melder om dette? Over hele verden faktisk, og de forteller om stort sett det samme.. At amerikanerne lager tv-programmer om det i fleng er en helt annen historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da veldig mange flere enn amerikanere og Jannicke som melder om dette? Over hele verden faktisk, og de forteller om stort sett det samme.. At amerikanerne lager tv-programmer om det i fleng er en helt annen historie

Oki, det var en liten generalisering, det meldes om snodige lys over hele verden, som like gjerne kan være naturfenomener vi ikke har helt oversikten over, og de som forteller historier om deres møter med romvesener ser ikke jeg på som spesielt troverdige. Desverre. For det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

jeg tror det er liv der ute, men siden de er fra en helt annen del av solsystemet hadde de ikke tålt trykket på jorden, så vi får aldri sett dem her i vår levetid tror jeg. Med mindre de er fra et annet solsystem parallellt med vårt og like lang avstand fra sola.

Jeg tror også at vi kan ikke forestille oss hvordan de ser ut for det er ikke innenfor mennesket fantasi. Klimaet på joden forandrer menneskets utseende, tenk da hvordan mange lysår unna/nærmere sola hadde påvirket deres utseende.

-Pterodactylkake - galning for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...