AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Blir så irritert på han! Jeg deler en leilighet med en Han tar hver dag å ronker om kvelden, og når jeg våkner og skal inn i dusjen så er det alltid rester på veggen der. Han gidder ikke å tørke det bort når han er ferdig. I dag var dråpen når jeg tok med kjæresten til leiligheten, hun trodde først at det var meg tilogmed. Gidder ikke mer, vurderer serriøst å kjøpe han ut. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: 37f74...b4b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Blir så irritert på han! Jeg deler en leilighet med en Han tar hver dag å ronker om kvelden, og når jeg våkner og skal inn i dusjen så er det alltid rester på veggen der. Han gidder ikke å tørke det bort når han er ferdig. I dag var dråpen når jeg tok med kjæresten til leiligheten, hun trodde først at det var meg tilogmed. Gidder ikke mer, vurderer serriøst å kjøpe han ut. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: 37f74...b4b Uanstendig! Vanlig etikette er å tørke vekk sperm fra veggen. Anonymous poster hash: cb5c5...ad4 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Æsj, finnes det virkelig folk som holder på slik?Anonymous poster hash: 37f74...b4b 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Blir så irritert på han! Jeg deler en leilighet med en Han tar hver dag å ronker om kvelden, og når jeg våkner og skal inn i dusjen så er det alltid rester på veggen der. Han gidder ikke å tørke det bort når han er ferdig. I dag var dråpen når jeg tok med kjæresten til leiligheten, hun trodde først at det var meg tilogmed. Gidder ikke mer, vurderer serriøst å kjøpe han ut. Hva burde jeg gjøre?Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 37f742b885695da4f916a6038d71db4b] 37f74...b4b Æsj, finnes det virkelig folk som holder på slik?Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 37f742b885695da4f916a6038d71db4b] 37f74...b4b Du skrev innlegget selv, så det bør du vel vite? Anonymous poster hash: cb5c5...ad4 13
Gjest Heartbeat Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Snakk med han da vel og be han tørke opp sædflekkene etter seg
Lady Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Æsj, det der er faktisk virkelig guffent ..
Eleutheria Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Neste gang det er sædflekker igjen på veggen, tørk det av med en papirdott eller no som du siden danderer pent og pyntelig midt på puta hans. På laptopen hans. Midt på pizzaen han har tenkt til å spise. På hans rene klær. Hvis han klager sier du bare at han får slutte å legge igjen sperm du kan leke deg med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå