AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Er kvinner med former (større bryster/timeglass fasong/runde ansiktstrekk) mer fruktbare enn kvinner som er slanke og mer "androgyne" ? Denne tanken har slått meg da det i min vennekrets er venninne som virkelig er "kvinnelige" også er de som har hatt lettest for å bli gravide. Har en venninne som er litt maskulin i trekkene, og som har litt sjenerende hårvekst. Hun sliter med å bli gravid. Er det en logikk her, eller er jeg langt ute på sjøen og ror her? Anonymous poster hash: c7fe6...185
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Det hinter til at hun har vært gravid før og dermed er mer fruktbar. Annet en det aner jeg ikke hva du prater om.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Det hinter til at hun har vært gravid før og dermed er mer fruktbar. Annet en det aner jeg ikke hva du prater om. Det har da ingen sammenheng. Anonymous poster hash: 857ca...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Nei, vi er alle førstegangs mødre, så gravide har vi ikke vært før... Anonymous poster hash: c7fe6...185
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Det har da ingen sammenheng. Anonymous poster hash: 857ca...2fc Åh? Tenk deg oldtiden, da våre primitive forfedrers instinkter skaptes. Å gjennomføre en graviditet på den tiden tror jeg er som å vinne flaxlodd. Selvfølgelig går du for den dama som allerede har en vellykket graviditet. Nå i dag stiller det seg selvfølgelig annerledes, men vi har fortsatt denne fasinasjonen for utsmelte pupper og veldige fasonger. Jeg har i hvert fall det.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg blir skremmende lett gravid, blitt gravid på p-pille to ganger, en av de gangene med en som var så og si steril. Denne så og si sterile mannen fikk jeg 2 barn med, og jeg hadde 3 SA og. Leger sier at jeg må være ekstremt fruktbar. Og jeg har en timeglass figur. Anonymous poster hash: d5deb...93e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Nei. Jeg har ganske rett opp og ned-kropp, og er superfruktbar. Anonymous poster hash: ed7f3...f08
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Åh? Tenk deg oldtiden, da våre primitive forfedrers instinkter skaptes. Å gjennomføre en graviditet på den tiden tror jeg er som å vinne flaxlodd. Selvfølgelig går du for den dama som allerede har en vellykket graviditet. Nå i dag stiller det seg selvfølgelig annerledes, men vi har fortsatt denne fasinasjonen for utsmelte pupper og veldige fasonger. Jeg har i hvert fall det. Dette gjelder for langt i fra alle menn Jeg blir i alle fall nedglodd av menn og min kjæreste elsker kroppen min til tross for at jeg har både små pupper og smale hofter. Anonymous poster hash: ed7f3...f08 1
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Dette gjelder for langt i fra alle menn Jeg blir i alle fall nedglodd av menn og min kjæreste elsker kroppen min til tross for at jeg har både små pupper og smale hofter. Anonymous poster hash: ed7f3...f08 Javel. Hva vil du ha av meg? En premie? 1
Wiggins Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Innen vitenskapen er det en kjent sak at kvinner med timeglassfasong er signifikant mer fruktbare enn kvinner med mer "rett" kroppsfasong eller pærefasong. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Innen vitenskapen er det en kjent sak at kvinner med timeglassfasong er signifikant mer fruktbare enn kvinner med mer "rett" kroppsfasong eller pærefasong. Du tenker ikke på rett fasong og eplefasong? Synes alltid å ha lest positivt om pære når det kommer til fruktbarhet. Anonymous poster hash: b5d2d...87e 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Javel. Hva vil du ha av meg? En premie? ? Jeg påpekte at det ikke gjelder for alle menn, langt i fra. Hvorfor er det så forferdelig at jeg påpeker det? Menn tenner på forskjellige ting, og det er langt i fra alle menn som liker store pupper og brede hofter. Det er helt individuelt hva menn tenner på. Anonymous poster hash: ed7f3...f08 2
Slimproppen Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Ei venninne har vært ekstremt fruktbar, ble gravid selv på ppiller - 3 ganger. Hun har ikke timeglass-figur.flatbrystet, kraftig bygd, og ingen definert midje. Ei annen venninne med kvinnelige former prøvde i to år før det traff. Her var det mannen som skøyt blankt, fikk beskjed om at de aldri kunne få. Mannen tok ti behandlinger m akupunktur på en uke, og vips ble hun gravid.. Det dreier seg m a o ikke om kroppsfasong, men om kroppens balanse. For begge parter. 2
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 ? Jeg påpekte at det ikke gjelder for alle menn, langt i fra. Hvorfor er det så forferdelig at jeg påpeker det? Menn tenner på forskjellige ting, og det er langt i fra alle menn som liker store pupper og brede hofter. Det er helt individuelt hva menn tenner på. Anonymous poster hash: ed7f3...f08 En god, feit, stor pupp er noe de aller fleste menn setter pris på. en spretten rumpe er også fint. bottom line: Så lenge det er fyldig synes jeg det er pent. Timeglassfigur kommer også i alle størrelser. Du kan være liten og nett, men fortsatt være frodig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Er kvinner med former (større bryster/timeglass fasong/runde ansiktstrekk) mer fruktbare enn kvinner som er slanke og mer "androgyne" ? Denne tanken har slått meg da det i min vennekrets er venninne som virkelig er "kvinnelige" også er de som har hatt lettest for å bli gravide. Har en venninne som er litt maskulin i trekkene, og som har litt sjenerende hårvekst. Hun sliter med å bli gravid. Er det en logikk her, eller er jeg langt ute på sjøen og ror her? Anonymous poster hash: c7fe6...185 Hvis hun har maskuline trekk og sjenerende hårvekst vil jeg gjette at det er hormonene hennes som er problemet og ikke kroppsfasongen. Kanskje har hun PCOS? Anonymous poster hash: 3b892...d03 4
pautina Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Innen vitenskapen er det en kjent sak at kvinner med timeglassfasong er signifikant mer fruktbare enn kvinner med mer "rett" kroppsfasong eller pærefasong. Dette er riktig, men vi har i dag så utbredt fedme at vi forbinder timeglassfigur med det som kalles "formfull" d.v.s. overvekt. liv-Hofte ratioen på såkalt "guttefasong er ofte veldig sunn og fruktbar. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 Dette er riktig, men vi har i dag så utbredt fedme at vi forbinder timeglassfigur med det som kalles "formfull" d.v.s. overvekt. Ikke enig! Fedme, overvekt og lubne kropper preges stort sett av epleform. Det er plassering av fettet som er viktigst. Pæreform og timeglassform er mindre helseskadelig uansett overvekt da fettet som samler seg rundt hofter, rumpe og lår er mindre belastende for hormonene og hjerte/kar-systemet enn fettet som samler seg rundt midjen/magen. Det finnes mange slanke/tynne med timeglassfasong. Timeglass er timeglass uansett vekt/BMI og gunstigere fettplassering enn epleform. Jeg vil heller påstå at fedmehysteriet er så stort at alle kropper med timeglass og myke former (normalvektig men ikke svært godt trent) forbindes med fedme og overvekt. Anonymous poster hash: 3b892...d03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå