Gå til innhold

Sende sms med skjult nummer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker å sende en sms som ikke kan spores tilbake til meg. Hvordan gjør jeg dette?

Jeg skal fortelle mine foreldre en hemmelighet, og jeg er vel litt i overkant feig...



Anonymous poster hash: c007b...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vil jeg også vite! Eller hvordan man ringer med skjult nr... enda ikke funnet det ut. Har Htc



Anonymous poster hash: 01899...806
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mulig å sende sms fra hemmelig nummer tror jeg. Ringe fra skjult nummer er bare en innstilling på mobilen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett ikke det går fra mobiltelefon med mindre du kjøper deg ett nytt simkort som er knyttet opp til kontantkort som du får i butikken. I butikken registreres det ikke hvem som kjøper sim-kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett ikke det går fra mobiltelefon med mindre du kjøper deg ett nytt simkort som er knyttet opp til kontantkort som du får i butikken. I butikken registreres det ikke hvem som kjøper sim-kortet.

Jo.....

Anonymous poster hash: c007b...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ringer feks Netcom og ber om hemmelig nummer, er det da sikkert at nummeret ikke dukker opp på feks 1881.no?



Anonymous poster hash: c007b...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo.....

Anonymous poster hash: c007b...cea

Eh, nei... Jeg selger daglig kontant sim-kort og aldri må de nevne hva de heter eller signere noe som helst. De velger teleselskap, og hvilket kontantkort de vil ha, så betaler de og går. Det vil fortsatt komme opp ett nummer når man sender melding, men om de skulle finne på å søke opp nummeret hos en eller annen opplysningstjeneste vil de bare få beskjed om at det er "ukjent nummer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei... Jeg selger daglig kontant sim-kort og aldri må de nevne hva de heter eller signere noe som helst. De velger teleselskap, og hvilket kontantkort de vil ha, så betaler de og går. Det vil fortsatt komme opp ett nummer når man sender melding, men om de skulle finne på å søke opp nummeret hos en eller annen opplysningstjeneste vil de bare få beskjed om at det er "ukjent nummer".

Man trenger ikke å registrere sim-kortet på nett etter kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sånn kontant startpakke idag, og da måtte det registreres med navn og personnummer før jeg kunne ta det i bruk. Dette gjorde jeg selv hjemme med å sende en sms til et nummer som sto i bruksanvisningen.



Anonymous poster hash: c007b...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skjule nummeret om du taster #31 foran nu meret ditt mener jeg.

Anonymous poster hash: 25d4e...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skjule nummeret om du taster #31 foran nu meret ditt mener jeg.

Anonymous poster hash: 25d4e...bfa

Det er *31* foran nummer på mobil

Og #31# foran nummer på fast-telefon.

Var ihvertfall slik på slutten av 90-tallet.

Når man ringte. Funket ikke på sms. Om det funker i dag vet jeg ikke, skal være innstilling på mobilen for skjult id.

Anonymous poster hash: 5fdc3...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan opprette en bruker med ugjenkjennelig navn på Skype og kjøpe "ringepenger". Da kan du sende SMSer, og Skype-brukernavnet vil stå som avsender.



Anonymous poster hash: c9e18...5c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å registrere sim-kortet på nett etter kjøpet?

Jo, kanskje det er slik? Trodde bare det var å sette det inn og ta det ibruk jeg..?

Jaja, beklager for feilinformasjonen TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Det er faktisk mulig! Jeg fikk en mms/video og det stod bare anonym avsender!!!

Ikke noe nr eller noe.. Lurer på om det er en side man kan sende anonyme meldinger fra=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...