AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei! Tidlig i dag oppdaget jeg at jeg blør nedentil. Det er ingen kraftig blødning, men jeg blir uansett litt hysterisk når dette skjer uten om menstruasjon. Jeg går på p-piller og har aldri brukt å ha noen form for blødninger mens jeg går på p-piller, uten om da jeg faktisk skal ha menstruasjon, og det bekymrer meg litt. Det er unormal blødning fra skjeden som har kommet helt uventet og som skjer utenfor menstruasjon. Jeg har på ingen måter skrapet meg heller, så jeg lurer derfor på om dette er normalt, og om det er noen andre som har opplevd dette? Hva kan det være, og bør jeg dra til legen Anonymous poster hash: e914a...572
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Noen må ha byttet ut p-pillene dine med mintpastiller Anonymous poster hash: 646ce...cc6
happiest Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har gått på p-piller en stund, uten bivirkninger. Men det siste året har jeg slitt med mellomblødninger som kommer plutselig. Har sjekket hos legen, og ingenting i veien. Vurderer å kanskje bytte merke. Har du hatt sex? Kan hende du kan ha fått en innvendig rift eller noe. Men ville ventet for å se om du får flere blødninger, med mindre du begynner å blø mye.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har gått på p-piller en stund, uten bivirkninger. Men det siste året har jeg slitt med mellomblødninger som kommer plutselig. Har sjekket hos legen, og ingenting i veien. Vurderer å kanskje bytte merke. Har du hatt sex? Kan hende du kan ha fått en innvendig rift eller noe. Men ville ventet for å se om du får flere blødninger, med mindre du begynner å blø mye. Jeg har gått på p-pillene i mange år, så det virker unormalt at jeg plutselig skal begynne å blø uten om menstruasjon.. Jeg hadde samleie for 3 dager siden, men hadde ingen blødning etter det. Anonymous poster hash: cffe0...98c
happiest Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Du kan jo alltids ringe legen, men jeg har fått beskjed fra flere leger om at det er normalt
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Man bør sjekke uventede blødninger fra skjeden på en GU - somregel er det bare syklustull(spesielt om man bruker p-piller), men det kan også være andre ting. Anonymous poster hash: ea5d8...b82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå