Gå til innhold

Elektrisk hår? Noen råd?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest marikari

Hvordan kan man unngå å få elektrisk hår?

Håret mitt blir veldig lett statisk, spesiellt om sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marikari

Mezzaluna, sånn serum, er ikke det dyrt da? Høres kostbart ut.

My, er det noen spesiell balsam? Eller duger hvilket som helst merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
Mezzaluna, sånn serum, er ikke det dyrt da? Høres kostbart ut.

My, er det noen spesiell balsam? Eller duger hvilket som helst merke?

Brrrrrrr- jeg er veldig lei folk som søker råd men som er vettskremte for at noe skal koste over 50 kroner.

Slike serum koster ca. 150 kroner, Tigi Bedhead Girltoys er ett veldig godt produkt og koster ca 100 på www.lookfantastic.com

Og bruker du ikke balsam har du hvertfall ingen grunn til å klage over statisk hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Brrrrrrr- jeg er veldig lei folk som søker råd men som er vettskremte for at noe skal koste over 50 kroner.

Slike serum koster ca. 150 kroner, Tigi Bedhead Girltoys er ett veldig godt produkt og koster ca 100 på www.lookfantastic.com

Og bruker du ikke balsam har du hvertfall ingen grunn til å klage over statisk hår.

Men i jøsses navn. Du får drite i å svare på spørsmålet i utganspunktet da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marikari

Brrrrrrr- jeg er veldig lei folk som søker råd men som er vettskremte for at noe skal koste over 50 kroner.

Slike serum koster ca. 150 kroner, Tigi Bedhead Girltoys er ett veldig godt produkt og koster ca 100 på www.lookfantastic.com

Og bruker du ikke balsam har du hvertfall ingen grunn til å klage over statisk hår.

Det er da ingen grunn til å være frekk heller?

Frisørprodukter pleier å være dyre. Det er ikke dermed sagt at jeg eller noen andre kjøper billige produkter bare fordi de er billige.

Men jeg vil gjerne ha noen alternativ. Du vet helt sikkert at det er lov å spørre flere om råd. Ikke sant? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Kjøp det du trenger til håret online så får du det til en bra pris. Men Tigi serumet er ypperlig til å glatte ut statisk hår og prisen er helt akseptabel. Den flasken på 50 ml rekker til minst ett års bruk. Og du må begynne å bruke balsam- det sier seg selv at håret blir tørt og statisk hvis du ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair
Kjøp det du trenger til håret online så får du det til en bra pris. Men Tigi serumet er ypperlig til å glatte ut statisk hår og prisen er helt akseptabel. Den flasken på 50 ml rekker til minst ett års bruk. Og du må begynne å bruke balsam- det sier seg selv at håret blir tørt og statisk hvis du ikke gjør det.

:-) :-) :-) :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marikari
Og du må begynne å bruke balsam- det sier seg selv at håret blir tørt og statisk hvis du ikke gjør det.

Faktisk er håret ok ellers om året, blir bare lettere statisk om sommeren. Takk for svar!

My, er det noen spesiell balsam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er håret ok ellers om året, blir bare lettere statisk om sommeren. Takk for svar!

My, er det noen spesiell balsam?

Bruk en balsam tilpasset din hårtype. Vanskelig for oss å svare når vi ikke vet hvordan håret ditt er ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marikari
Bruk en balsam tilpasset din hårtype. Vanskelig for oss å svare når vi ikke vet hvordan håret ditt er ellers :)

:oops: Selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett serum fikser den saken' date=' de finnes i nesten alle frisørmerker.[/quote']

Jepp, det bruker jeg. Koster rundt kr. 150.-, ihvertfall den jeg bruker. Det er Trevor Sorbie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...