Gjest Bartenina Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hei! Jeg har operert foten, nærmere bestemt hallux valgus, altså sagd opp og flyttet på et bein nedenom stortåa. Det er 5 uker siden i dag, jeg har ikke lagt vekt på tåa på denne tiden, det er en uke igjen før jeg kan gjøre det. alt har gått fint, med lite smerter bortsett fra i starten, men i går når jeg la meg så strakte jeg ut foten og det reiv skikkelig tak i tåa. Nå kjennes det ut som når man har revet av et blodkar eller forstrukket en sene eller lignende. det gjør ikke veldig vondt med mindre jeg strekker ut foten, men kjenner hele tiden at noe har skjedd (?). det kjennes kaldt ut stramt ut på en måte. Noen som kjenner igjen dette eller vet hva som har skjedd? Fikser det seg selv? jeg skal på kontroll på mandag, er det ok å vente til da? Endret 11. desember 2013 av Bartenina
SmallTalk Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Når du har holdt hele området i ro i 5 uker, så gjør det vondt når du begynner å bevege på sener og muskler. De har stivnet helt og trenger å få løsnet på seg igjen, og dette er noe som kan være litt vondt.
Gjest Bartenina Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Når du har holdt hele området i ro i 5 uker, så gjør det vondt når du begynner å bevege på sener og muskler. De har stivnet helt og trenger å få løsnet på seg igjen, og dette er noe som kan være litt vondt. Mjaaa, tenkte jo det jeg også, men da skal det vel være mer ømt, vel? Når jeg trykker (eller, nesten bare berører) der hvor de har kuttet beinet (på siden av foten nedenom stortåa), så iler det i neglefestet på stortåa. Og dte kom plutselig da jeg strakte ut foten i senga, så det kjennes virkelig ut som jeg har strukket noe eller har en nerve i klem eller noe... har jo ikke gjort vondt siden de første 3-4 dagene....
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Vet ikke om dette kan sammenlignes, men jeg opererte foten for et år siden, knakk opp et bein som hadde grodd skjeivt etter brudd. De sa jeg kom til å ha litt smerter etter noen dager, men jeg kjente aaaaldri noe til det. Jeg ville ringt lege og spurt..Anonymous poster hash: 52a6c...76e
Sjokoladenøtt Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Kan være nerver osv som har blitt litt merkelige.. Ene stortåen min ble sånn etter lokalbedøvelse sist, kan trykke oppå neglen og kjenner at det stikker skikkelig under foten f eks Jeg ville spurt legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå