Gå til innhold

Tarot for de hurtige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver meg med et spørsmål jeg og, gøy hvis det blir et svar :)

Kommer jeg til å møte noen snart, og er det noen jeg kjenner fra før?

Døden.

13.jpg

Totalt ny kjærlighet. Det her går bra.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tar jeg kvelden folkens :) Dette var hyggelig og veldig gøy!

Jeg trakk et kort for deg Klodriken, jeg tar å svarer deg i morgen.

Takk for i kveld folkens.

• Liker 1
Skrevet

Utrolig underholdende tråd! Dere har vært flinke og ikke minst imponerende utholdende. :)

Skrevet

Utrolig underholdende tråd! Dere har vært flinke og ikke minst imponerende utholdende. :)

det har vårt publikum også.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, veldig morsom tråd!

Skrevet

Oj, dette var gøy. Jeg så den dessverre litt for sent. Men om en av dere har tid og lyst i morgen: Hvordan ser det ut på jobbfronten i nærmeste fremtid?

Skrevet

Kommer jeg til å bli fink og dyktig i det jeg studerer nå eller går jeg feil?:/

Skrevet

Hei,

Jeg prøver meg her jeg og! :)

Hva vil det kommede året bringe, av kjærlighet, jobb og økonomi?

Skrevet

Jaja, får være raskere på avtrekkeren en annen gang da :)

Skrevet

45.jpg

JA! Og du vil trives veldig godt i den jobben.

Må bare si det; jeg ble innkalt til intervju dagen etter du svarte meg på dette! Søkt så lenge, veldig glad nå! To intervju også faktisk. Satser på at jeg får den jeg skal intervjues til på mandag :D

• Liker 1
Skrevet

kommer det noen flere slike tarottråder i fremtiden? har veeldig lyst til å prøve! :)

Skrevet

Det er bare å følge med. Pluselig så dukker det opp en tråd når hun har tid og overskudd til det

Skrevet

ja, får gjøre det. er det som regel på snikk-snakk tråden hun legger det ut?

Skrevet (endret)

Nå er det over 15 her, men jeg prøver alikevel jeg! Vil jeg finne lykken i livet igjen?

Edit: Ser nå at jeg er litt sent ute :fnise: :fnise:

Endret av fionel
  • 4 måneder senere...
Skrevet

2/Beger.

37.jpg

Jepp, du vil snart treffe noen som er så fin og snakke med at sperrene bare forsvinner av seg selv, der dere sitter hver cafebordet. Lykke til.

Jeg må bare fortelle deg Gjest, at for en måned siden så møtte jeg en mann. Vi møttes over et lite bord på en bar, omtrent som på bildet faktisk. Jeg vet ikke om sperrene mine forsvinner, for jeg bryr meg ikke så mye om forholdet til at de har blitt aktivert enda, men jeg tror han er en jeg kunne blitt lykkelig med om jeg gir det en sjangse. Lenge siden jeg har truffet noen som er så lett å prate med.

Det slo meg bare her om dagen at vi møttes omtrent slik som du spådde, selv om jeg ikke har tenkt på dette på lenge, og egentlig aldri er ute på byen. Artig!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må bare fortelle deg Gjest, at for en måned siden så møtte jeg en mann. Vi møttes over et lite bord på en bar, omtrent som på bildet faktisk. Jeg vet ikke om sperrene mine forsvinner, for jeg bryr meg ikke så mye om forholdet til at de har blitt aktivert enda, men jeg tror han er en jeg kunne blitt lykkelig med om jeg gir det en sjangse. Lenge siden jeg har truffet noen som er så lett å prate med.

Det slo meg bare her om dagen at vi møttes omtrent slik som du spådde, selv om jeg ikke har tenkt på dette på lenge, og egentlig aldri er ute på byen. Artig!

Kult og takk for at du gav tilbakemelding. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...