Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #301 Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg med et spørsmål jeg og, gøy hvis det blir et svar Kommer jeg til å møte noen snart, og er det noen jeg kjenner fra før? Døden. Totalt ny kjærlighet. Det her går bra. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #302 Skrevet 11. desember 2013 Nå tar jeg kvelden folkens Dette var hyggelig og veldig gøy! Jeg trakk et kort for deg Klodriken, jeg tar å svarer deg i morgen. Takk for i kveld folkens. 1
absinthia Skrevet 11. desember 2013 #303 Skrevet 11. desember 2013 Utrolig underholdende tråd! Dere har vært flinke og ikke minst imponerende utholdende.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #304 Skrevet 11. desember 2013 Utrolig underholdende tråd! Dere har vært flinke og ikke minst imponerende utholdende. det har vårt publikum også. 1
Boletta Skrevet 11. desember 2013 #306 Skrevet 11. desember 2013 Oj, dette var gøy. Jeg så den dessverre litt for sent. Men om en av dere har tid og lyst i morgen: Hvordan ser det ut på jobbfronten i nærmeste fremtid?
Gjest Intro Skrevet 12. desember 2013 #307 Skrevet 12. desember 2013 Kommer jeg til å bli fink og dyktig i det jeg studerer nå eller går jeg feil?:/
cakri Skrevet 12. desember 2013 #308 Skrevet 12. desember 2013 Hei, Jeg prøver meg her jeg og! Hva vil det kommede året bringe, av kjærlighet, jobb og økonomi?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2013 #309 Skrevet 12. desember 2013 Det ble sagt at det var over, folkens.
Boletta Skrevet 12. desember 2013 #310 Skrevet 12. desember 2013 Jaja, får være raskere på avtrekkeren en annen gang da
Filippa90 Skrevet 13. desember 2013 #311 Skrevet 13. desember 2013 JA! Og du vil trives veldig godt i den jobben. Må bare si det; jeg ble innkalt til intervju dagen etter du svarte meg på dette! Søkt så lenge, veldig glad nå! To intervju også faktisk. Satser på at jeg får den jeg skal intervjues til på mandag :D 1
seriousgirl Skrevet 13. desember 2013 #312 Skrevet 13. desember 2013 kommer det noen flere slike tarottråder i fremtiden? har veeldig lyst til å prøve!
Catlin Skrevet 13. desember 2013 #313 Skrevet 13. desember 2013 Det er bare å følge med. Pluselig så dukker det opp en tråd når hun har tid og overskudd til det
seriousgirl Skrevet 13. desember 2013 #314 Skrevet 13. desember 2013 ja, får gjøre det. er det som regel på snikk-snakk tråden hun legger det ut?
fionel Skrevet 14. desember 2013 #315 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Nå er det over 15 her, men jeg prøver alikevel jeg! Vil jeg finne lykken i livet igjen? Edit: Ser nå at jeg er litt sent ute :fnise: Endret 14. desember 2013 av fionel
Wishful Skrevet 10. mai 2014 #316 Skrevet 10. mai 2014 2/Beger. Jepp, du vil snart treffe noen som er så fin og snakke med at sperrene bare forsvinner av seg selv, der dere sitter hver cafebordet. Lykke til. Jeg må bare fortelle deg Gjest, at for en måned siden så møtte jeg en mann. Vi møttes over et lite bord på en bar, omtrent som på bildet faktisk. Jeg vet ikke om sperrene mine forsvinner, for jeg bryr meg ikke så mye om forholdet til at de har blitt aktivert enda, men jeg tror han er en jeg kunne blitt lykkelig med om jeg gir det en sjangse. Lenge siden jeg har truffet noen som er så lett å prate med. Det slo meg bare her om dagen at vi møttes omtrent slik som du spådde, selv om jeg ikke har tenkt på dette på lenge, og egentlig aldri er ute på byen. Artig!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2014 #317 Skrevet 10. mai 2014 Jeg må bare fortelle deg Gjest, at for en måned siden så møtte jeg en mann. Vi møttes over et lite bord på en bar, omtrent som på bildet faktisk. Jeg vet ikke om sperrene mine forsvinner, for jeg bryr meg ikke så mye om forholdet til at de har blitt aktivert enda, men jeg tror han er en jeg kunne blitt lykkelig med om jeg gir det en sjangse. Lenge siden jeg har truffet noen som er så lett å prate med. Det slo meg bare her om dagen at vi møttes omtrent slik som du spådde, selv om jeg ikke har tenkt på dette på lenge, og egentlig aldri er ute på byen. Artig! Kult og takk for at du gav tilbakemelding. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå