Daxi Skrevet 11. desember 2013 #281 Del Skrevet 11. desember 2013 Får jeg meg jobb i barnehage snart? JA! Og du vil trives veldig godt i den jobben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. desember 2013 #282 Del Skrevet 11. desember 2013 JA! Og du vil trives veldig godt i den jobben. Åh, så bra! Føler jeg søker og søker, og det vil ingen ende ta, men da er det lys i tunnelen! Tusen takk, you made my day! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #283 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver lykken jeg ogå Hvordan kommer møtet i januar til å gå? 4/Sverd. Møtet vil gå bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sayang Skrevet 11. desember 2013 #284 Del Skrevet 11. desember 2013 Veldig bra. Du vil til slutt se det endelige resultatet av en lang prosesss. Pengene kommer deretter. Tusen takk for svar :D Det har vært en veldig lang prosess og det var godt å høre at det går bra. Det er ikke penger innvolvert, men de er hjertelig velkomne :D Prøver meg på en til, kommer jeg til å få flere biologiske barn snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 11. desember 2013 #285 Del Skrevet 11. desember 2013 Kunne du, Gjest, også svart på spørsmålet mitt? Ville vært interessant å se om det blir like svar: Blir ting her i hjemmet bedre i året som kommer? Og blir 2014 et godt år for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sayang Skrevet 11. desember 2013 #286 Del Skrevet 11. desember 2013 4/Sverd. Møtet vil gå bra. Tusen takk for svar, det betyr veldig mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. desember 2013 #287 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg på en til jeg også, bare ignorer om det ikke er lov med flere spørsmål. Kommer det til å bli en date på meg på fredag, og vil den gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musungen Skrevet 11. desember 2013 #288 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noen gang til å møte mannen i mitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #289 Del Skrevet 11. desember 2013 Tusen takk for svar :D Det har vært en veldig lang prosess og det var godt å høre at det går bra. Det er ikke penger innvolvert, men de er hjertelig velkomne :D Prøver meg på en til, kommer jeg til å få flere biologiske barn snart? Ja, var selv usikker på om det var noe med penger men det ser ut som at pengene kommer likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sayang Skrevet 11. desember 2013 #290 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, var selv usikker på om det var noe med penger men det ser ut som at pengene kommer likevel. Og velkommen skal de være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #291 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer jeg noen gang til å møte mannen i mitt liv? Det gjør du uten tvil. Du vil bli hodestups forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klodriken Skrevet 11. desember 2013 #292 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg prøver igjen. Kommer jeg til å møte noen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snyball Skrevet 11. desember 2013 #293 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver igjen jeg:) Blir 2014 et bra år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2013 #294 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg på en til jeg også, bare ignorer om det ikke er lov med flere spørsmål. Kommer det til å bli en date på meg på fredag, og vil den gå bra? Måtehold. Det blir og det blir bra. Den her fyren er klar over de tradisjonelle rollene, men han kødder med dem. En Keeper- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 11. desember 2013 #295 Del Skrevet 11. desember 2013 Måtehold. Det blir og det blir bra. Den her fyren er klar over de tradisjonelle rollene, men han kødder med dem. En Keeper- Åh, så bra Begynte å bli nervevrak siden jeg ikke har prata med han i dag Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. desember 2013 #296 Del Skrevet 11. desember 2013 Takk for at dere tok dere tid til dette, Gjest og Daxi! Nå kan jeg sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. desember 2013 #297 Del Skrevet 11. desember 2013 Prøver meg med et spørsmål jeg og, gøy hvis det blir et svar Kommer jeg til å møte noen snart, og er det noen jeg kjenner fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 11. desember 2013 #298 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Nå tar jeg kvelden folkens Dette var hyggelig og veldig gøy! Jeg trakk et kort for deg Klodriken, jeg tar å svarer deg i morgen. Endret 11. desember 2013 av Daxi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
franik3 Skrevet 11. desember 2013 #299 Del Skrevet 11. desember 2013 Oi så det nå Har du ingen innspill på spørsmålet? Mener ikke å mase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klodriken Skrevet 11. desember 2013 #300 Del Skrevet 11. desember 2013 Nå tar jeg kvelden folkens Dette var hyggelig og veldig gøy! Jeg trakk et kort for deg Klodriken, jeg tar å svarer deg i morgen. Supert. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå