AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Har ei jente på 10 måneder. Hun krabber omkring og vi vil være mer ute. Forslag til votter som et varme og tåler litt snø? gjerne med snøring så de sitter godt fast!Anonymous poster hash: 075aa...040
Gjest Magdalene Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hestra er supre! De som er litt lange. Ellers så er det veldig greit med strikket ullvotter. Da klarer de ofte å bevege fingrene og bruke hendene også.
Stinelin Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Følger med her! Leter etter votter som holder på varmen, ikke blir våte når barnet krabber i snø, sitter på, og gir god gripeevne. Finnes det tro? Liker dårlig å måtte gå inn fordi vottene ikke holder mål. Strikkede ullvotter liker jeg også, men i mildt vær blir de våte og etterhvert kalde. At ull varmer selv om det blir vått er en sannhet med modifikasjoner... I tillegg er de jo ikke vindtette. Prøver å løse votteproblemet ved å ha mange par, og skifte når det trengs, og å begrense tiden vi er ute. Vi har også prøvd å ha tynne ullvotter innerst og disse utenpå, men får dårlig gripeevne. Finnes den optimale votteløsningen for de minste barna?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Vi har votter fra reima, syns de er gode, de har glidelås på siden så det er lett å plassere hånda oppi. Ellers bruker vi og strikkevotter! Anonymous poster hash: 752e4...177
lykkeliggift Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Vi har votter fra didrikson, og er veldig fornøyd. De ble også best i test i F&B
Gjest Magdalene Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Vi har votter fra didrikson, og er veldig fornøyd. De ble også best i test i F&B Jeg syns Hestra med ullfor er mye varmere til mine barn hvertfall. Har didrikson også, men de fra Hestra går didrikson en høy gang.
Sol79 Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Hestra er supre! De som er litt lange. Ellers så er det veldig greit med strikket ullvotter. Da klarer de ofte å bevege fingrene og bruke hendene også. Hestra har giftstoffer i merkelappen på votten, så de er ikke til å anbefale små barn som gjerne spiser på vottene sine. Jeg er fornøyd med både Reima og Isbjørn of Sweden.
Gjest Magdalene Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Hestra har giftstoffer i merkelappen på votten, så de er ikke til å anbefale små barn som gjerne spiser på vottene sine. Jeg er fornøyd med både Reima og Isbjørn of Sweden. Det må du gjerne dele dokumentasjon på, for det hadde jeg ingen aning om.
Sol79 Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Står i papirutgaven av siste Foreldre og Barn. Har dessverre kastet det, men kanskje noen andre har det liggende?
Redbull Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Jeg fikk min mor til å strikke mange par med ullvotter, så vi kunne bytte på henne når de ble våte. Hadde alltid med mange par når vi var ute. Det var veldig greit, da kunne hun gripe spader, bøtter og hendene våre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå