AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Er det normalt å ha vondt etter sex når man ikke har hatt sex en stund? Typ 5 uker! Har hatt uvi og sopp så har ikke kunnet ha det, men idag hadde jeg og typen sex og det så ut som det var litt blod der da jeg tørket meg også. Noen som vet noe om det? Anonymous poster hash: 9874c...c54
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Helt normalt. Spesielt hvis man har hatt uvi og sopp. Ikke noe å bekymre seg for.. Blodet kan komme fra en liten rift og med mindre det er veldig vondt vil den nok gro fort av seg selv. Anonymous poster hash: 49bfb...6fa
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Helt normalt. Spesielt hvis man har hatt uvi og sopp. Ikke noe å bekymre seg for.. Blodet kan komme fra en liten rift og med mindre det er veldig vondt vil den nok gro fort av seg selv.Anonymous poster hash: 49bfb...6fa Åå takk Gud!! Supernervøs for at jeg ble nødt til å styre med legen igjen.. Anonymous poster hash: 9874c...c54 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg lurer litt på det samme.. Har ikke hatt sex på en god stund, og det var vondt under sexen også. Han er også veldig stor.. Blødde litt etterpå. Men jeg kjente ikke noe rift underveis? Har akkurat testet meg. Anonymous poster hash: 2e2a2...783
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Jeg lurer litt på det samme.. Har ikke hatt sex på en god stund, og det var vondt under sexen også. Han er også veldig stor.. Blødde litt etterpå. Men jeg kjente ikke noe rift underveis? Har akkurat testet meg. Anonymous poster hash: 2e2a2...783 Helt normalt.. Anonymous poster hash: 49bfb...6fa
estrella Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Estrella, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå