Gå til innhold

Jeg blir gal av meg selv snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innlegget er ryddet.

Irrlys, mod.



Anonymous poster hash: 93aed...fdb

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke komme med så mange gode råd til deg, men kan prøve. :)

Jeg tenker at hvis du bestemmer deg for å bare gjøre det drit bra etter nyttår på skolen. Altså ikke tillate deg noen fravær, følge skikkelig godt med og skrive masse notater. Lese så mye som du kan før en prøve, og gjøre ditt beste på skolen rett og slett. Så kan du få ganske gode resultater. Bare den første prøven du tar etter nyttår og du får god resultat på den vil jeg tro kommer til å motivere deg så mye til å ønske å stå opp om morgen og tenke at "dette skal bli en fin dag".

Jeg synes det er ganske bra at du har klart å gå ned så mye i vekt selv om du har gått opp igjen. Dette betyr jo bare at du kan hvis du vil. At det ikke er umulig.

Du føler deg alene på skolen. Jeg tenker at du hvis du får alt det andre på orden, så vil dette også komme av seg selv. Du må først ta noen små ting av gangen også bygger det seg opp.

Når du selv merker at fraværet ditt har gått ned og du begynner å få gode resultater så vil du automatisk føle deg bedre og dette kommer andre også til å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det høres helt forferdelig ut å ha det sånn som du har det. Det høres ut som om det virkelig har ballet på seg med dritt og vonde følelser, uhell med medisiner og dårlige forhold til menneskene rundt deg og deg selv. En virkelig snøballeffekt. Og du har all rett til å føle deg som du gjør, det er i hvert fall bra at du skriver ned tankene dine. Og hvis du ikke så noe håp, så ville du ikke skrevet her for råd og forståelse, eller hva? Så kanskje du innerst, innerst inne har troen på at ting kan snu igjen?

Jeg har ikke hatt akkurat de samme problemene som deg, men jeg har vært gjennom mange vanskelige perioder selv, og det eneste virkelig gode rådet jeg har er at du må holde ut litt til. Bare én dag, og når du har kommet deg gjennom den, så utfordre seg selv til å klare én dag til. Slik fortsetter du. Det er ingen som kan forvente av deg at du skal ha det bedre enn du har det, og det er ingen som kan forvente av deg at du skal se optimistisk på fremtiden. Men hold ut én dag til og husk å rose seg selv for at du klarte det når dagen er slutt. Du må gjerne sende meg PM hvis du vil prate mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Du må sette mer pris på deg selv! Du er unik og en flott person som har mye å komme med! Og så må du nok få noe profesjonell hjelp. Lykke til !

Anonymous poster hash: 96b97...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg kjenner jeg igjen fra et annet forum. Og siden jeg har sett bilder av deg, kan jeg si at du IKKE er stygg! Virkelig, det sitter kun inne i hodet ditt. Nydelig er du. <3



Anonymous poster hash: 0d2a0...ccb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS.

Beklager men jeg må stenge tråden din, det er ikke for å være slem mot deg eller noe sånt, men her på KG er det ikke lov å diskutere spiseforstyrrelser og selvskading. Dette grunnet den store triggereffekten det kan ha for andre som sliter med det samme og for at vi ikke kan sitte og luke ut eventuelle svar som kan være skadelige for deg, eller gjøre ting verre. Vi vet heller ikke noe om kompetansen bak svar du får.

Jeg ser du har kontakt med psykolog, og det er kjempeflott, fortsett med det.

Jeg ønsker deg ALT godt, for det er du virkelig verdt, og lykke til.

Klem fra Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...