Gå til innhold

"Du har liten pikk"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk jeg høre at min kjære. Er dette normalt å si? Det sårer!



Anonymous poster hash: 0f8a3...626
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk jeg høre av min kjære. Er dette normalt å si? Det sårer!



Anonymous poster hash: fe9b2...472
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken setting var det? Under sex, kos, tøys?

Når kjæresten min sier det til meg på tull pleier jeg bare å slå tilbake med" du er den første av 10 som har klagd" ..da blir ho stille..og snurt :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke normalt å si. Virker nesten som det er sagt for å gjøre deg såret. Hun er irritert eller usikker på seg selv/deg.

Om det skulle ha seg slik at du har en liten pikk - og det er et problem - regner jeg med at din kjære tar det opp i en samtale, hvor det ikke sies for å såre, men for å finne løsninger.



Anonymous poster hash: 942b8...b82
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Har aldri falt mer inn å sagt noe sånt om jeg så tenkte det!

Kun her inne på kg at jeg har lest om at kvinner legger ut om det.

Egne feil og mangler vet man som oftes selv, og trenger ingen til å forsterke opplevelsen.

Nei, jeg kan ikke tenke meg at det er normalt å si i et forhold.

Som flere her har vært innpå, kanskje hun var sur når hun sa der?

Men helt ærlig, jeg hadde ikke sagt noe slik til mannen min da heller...!

Men folk er forskjellige. Jeg hadde mista respekten overfor noen som sa slikt til/om mannen sin (i forhold).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jeg høre at min kjære. Er dette normalt å si? Det sårer!

Anonymous poster hash: 0f8a3...626

Har den blitt mindre i det siste?

Hvis ikke må hun ha vært inne på KG.

Anonymous poster hash: c45ac...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jenter snakker alltid om størrelsen på min. Sier feks "Å fy faen, den var svær" eller "Kommer den i det hele tatt til å passe?". Tror aldri jeg har hatt sex uten at størrelsen på pikken min ble kommentert, så regner med at det er ganske vanlig å snakke om det?



Anonymous poster hash: 28a9f...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jenter snakker alltid om størrelsen på min. Sier feks "Å fy faen, den var svær" eller "Kommer den i det hele tatt til å passe?". Tror aldri jeg har hatt sex uten at størrelsen på pikken min ble kommentert, så regner med at det er ganske vanlig å snakke om det?

Anonymous poster hash: 28a9f...23e

Da er jo det såklart fordi den er uvanlig stor. Jeg skulle ha sex med en fyr, og gispet når jeg så kuken hans. Den var enorm. Så bare vær fornøyd du. Det som ikke er vanlig er å snakke om den hvis størrelsen er liten.

Anonymous poster hash: efe6b...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jenter snakker alltid om størrelsen på min. Sier feks "Å fy faen, den var svær" eller "Kommer den i det hele tatt til å passe?". Tror aldri jeg har hatt sex uten at størrelsen på pikken min ble kommentert, så regner med at det er ganske vanlig å snakke om det?

Anonymous poster hash: 28a9f...23e

Haha, ja gni det inn du hjalp sikkert TS noe veldig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jo det såklart fordi den er uvanlig stor. Jeg skulle ha sex med en fyr, og gispet når jeg så kuken hans. Den var enorm. Så bare vær fornøyd du. Det som ikke er vanlig er å snakke om den hvis størrelsen er liten.

Anonymous poster hash: efe6b...b38

Tull, hører stadig vekk jenter snakke om størrelsen på sexpartneres utstyr jeg. Helt vanlig samtaleemne! Snakkes både om store og små :) Men gjennomsnittlige blir skjelden nevnt

Anonymous poster hash: 28a9f...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tuller av og til med kjæresten og sier sånt, men det er fordi han ofte ler av hvor liten han synes jeg er (noe jeg ikke er - helt normal str) og nesten umyndiggjør meg litt. Det skal sies at han har over snittet stor penis og at jeg gir den/han masse komplimenter ellers. Han knipser meg også av og til i underlivet og ler av det ene og det andre på kroppen min. Vi er åpne og kjærlige, så det blir mest gøy. Har aldri opplevd sure miner, men det er klart at dersom ting blir sagt i annen mening, som f.eks. under en krangel, så er det ikke normalt og egentlig ganske sjofelt gjort. Hvordan sa hun det? Og er den liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tuller av og til med kjæresten og sier sånt, men det er fordi han ofte ler av hvor liten han synes jeg er (noe jeg ikke er - helt normal str) og nesten umyndiggjør meg litt. Det skal sies at han har over snittet stor penis og at jeg gir den/han masse komplimenter ellers. Han knipser meg også av og til i underlivet og ler av det ene og det andre på kroppen min. Vi er åpne og kjærlige, så det blir mest gøy. Har aldri opplevd sure miner, men det er klart at dersom ting blir sagt i annen mening, som f.eks. under en krangel, så er det ikke normalt og egentlig ganske sjofelt gjort. Hvordan sa hun det? Og er den liten?

Det som er litt interessant er at mannens eget utstyr alltid ser mindre ut enn andres utstyr på grunn av vinkelen du ser i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, hører stadig vekk jenter snakke om størrelsen på sexpartneres utstyr jeg. Helt vanlig samtaleemne! Snakkes både om store og små :) Men gjennomsnittlige blir skjelden nevnt

Anonymous poster hash: 28a9f...23e

Ja, men nå mente jeg at det ike er så vanlig å si det til den som har tissen. Bak ryggen hans med venninner er noe annet ja.

Anonymous poster hash: efe6b...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...