Gå til innhold

Stram musklatur i underlivet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos gynekolog idag og gynekologen sa at jeg hadde veldig "stram og fin" musklatur i underlivet, og sa at hun måtte finne et mindre *husker ikke hva det heter, men den greia de dytter oppi for å se etter om alt er greit*. Hun nevnte flere ganger at det var trangt å komme til, og virket nesten som at jeg var noe helt spesielt.

Det jeg lurer på er om det er vanlig å være så trang som jeg er? Har aldri tenkt over det, men det fikk meg til å lure på om kanskje ikke alle synes det er småvondt å få inn en penis, selvom det går greit så fort jeg er igang. :fnise:

Anonymous poster hash: 1bbd6...3b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos gynekolog idag og gynekologen sa at jeg hadde veldig "stram og fin" musklatur i underlivet, og sa at hun måtte finne et mindre *husker ikke hva det heter, men den greia de dytter oppi for å se etter om alt er greit*. Hun nevnte flere ganger at det var trangt å komme til, og virket nesten som at jeg var noe helt spesielt.

Det jeg lurer på er om det er vanlig å være så trang som jeg er? Har aldri tenkt over det, men det fikk meg til å lure på om kanskje ikke alle synes det er småvondt å få inn en penis, selvom det går greit så fort jeg er igang. :fnise:

Sa hun stram og FIN???

Anonymous poster hash: 05edd...6b7

• Liker 1
Skrevet

Sa hun stram og FIN???

Anonymous poster hash: 05edd...6b7

Ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...