Gå til innhold

Er jeg for gammel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ikke dette er en trolletråd så er det jo litt spesielt at en mann på 36 er forelsket i ei jente på 17 år. Det er vel ikke akkurat liv laga heller pga den store aldersforskjellen. Dere er på ganske forskjellige stadier i livet og tviler på at hun kommer til å slå seg til ro med deg. Men om du bare er ute etter noe uforpliktende moro så blir det noe annet, selv om jeg i grunn synes det er ganske ekkelt med den store aldersforskjellen.

Akkurat som at du skal bestemme dette...

Anonymous poster hash: 49814...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr det at han er troll ?

Det betyr dette:

''Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på internett, hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».''

http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29

Anonymous poster hash: a1299...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor gammel hun er i hodet! Men ja du er nok det.. Hadde hun vært i tjueåra så hadde du ikke vært det.

Jo, selv i tyveårene bør man holde seg unna folk som ikke er myndige - mener jeg. Om hun derimot er 20 og oppover så kan han være så gammel han vil da hun er voksen og kan ta ansvar selv.

Anonymous poster hash: 1f0bf...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammatilTiana

Jo, selv i tyveårene bør man holde seg unna folk som ikke er myndige - mener jeg. Om hun derimot er 20 og oppover så kan han være så gammel han vil da hun er voksen og kan ta ansvar selv.

Anonymous poster hash: 1f0bf...ecd

Helt enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr dette:

''Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på internett, hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».''

http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internett%29

Anonymous poster hash: a1299...421

oh. skoi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Hvor patetisk er det ikke å lage en trolletråd på et kvinneforum, for så å avsløre seg selv med en gang, og med den hensikt å liksom henge ut kvinner. Folk kan pokker ikke være friske eller ha noe som helst liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 36 som er forelsket i ei på 17. kan det fungere? Vi har masse til felles og hun er utrolig deilig og sexy.

Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

Nei, ikke ennå. Loven sier at nedre grense er din egen alder delt på to pluss 7 år. Men hvis du venter i 16 år så er du 52 hun 33 og din grense er da blitt akkurat 33.

Anonymous poster hash: 6edab...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 da jeg møtte min kar på 36.. Funker bra det :) Hvordan andre reagerer kan man ikke tenke på.



Anonymous poster hash: b31ca...3a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekreftet at du har liten pikk, som du skrev som et angrep på deg selv? Når du ikke har nok å angripe KG-kvinner for, så utgir du deg for å være kvinne og skriver usaklig kritikk, som du så kan angripe KG-kvinner for. Er det en vane du har? Ikke rart noen kvinner på KG fremstår som dobbeltmoralske, når det er du som skriver de kvinneinnleggene.

Ja, tror det er en del menn har later som at de er kvinner når de svarer i tråder her. Det er mange saker jeg leser her og en ser godt at det er skrevet av en mann, men brukeren påstår at han er kvinne. Trådstarter er forøvrig en stor idiot og klarer ikke å se nyansene, og har opprettet flere brukere her som har sletter etter en tid, det er enkelt å kjenne igjen skrivemåten.

Anonymous poster hash: 93414...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som at du skal bestemme dette...

Anonymous poster hash: 49814...08e

Jeg kan ikke bestemme det. Men hun er 17 år! Hun har så vidt begynt på livet. Tviler på at hun kommer til å gå inn i et livslangt forhold med en som er mer enn dobbelt så gammel som henne. Er ganske naivt å tro at dette kommer til å vare synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bestemme det. Men hun er 17 år! Hun har så vidt begynt på livet. Tviler på at hun kommer til å gå inn i et livslangt forhold med en som er mer enn dobbelt så gammel som henne. Er ganske naivt å tro at dette kommer til å vare synes nå jeg.

Hvorfor i huleste skulle en mann ønske å gå inn i et livslangt forhold?

Kvinner er ferskvare.

Anonymous poster hash: 49814...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hvorfor i huleste skulle en mann ønske å gå inn i et livslangt forhold?

Kvinner er ferskvare.

Anonymous poster hash: 49814...08e

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 42225...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 42225...8ce

HVorfor dra opp denne gamle trolletråden? :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bruce Wayne

Alt for gammel. Hva kan dere ha til felles? Ekkel gris du er..Liten pikk også eller? :fnise:Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 36 som er forelsket i ei på 17. kan det fungere? Vi har masse til felles og hun er utrolig deilig og sexy.

Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

Selvsagt kan det fungere bare du er villig til å bruke nok penger på henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVorfor dra opp denne gamle trolletråden? :huh:

Ja, det kan du spørre om. Noen kjedet seg antageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere bør vente til hun er 18år før dere gjør det offisielt i hvertfall. Da er hun myndig og ingen andre enn henne selv kan bestemme det. Om dere har det fint sammen, så ikke la andre stoppe det.



Anonymous poster hash: 5036e...f14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...