Gå til innhold

Farge håret selv - greit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de tre siste gangene gått til frisøren og farget håret mitt der. Har alle tre gangene gått for mørkerødt hår. Men nå er det ca fire mnd siden sist jeg farga håret og etterveksten begynner å synes veldig, så nå vil jeg ta en ny runde med mørkerød hårfarge, men har ikke så god råd for tiden. Så jeg lurer litt på om jeg kan gjøre det selv hjemme? Skal fortsatt ha mørkerødt,men gjør ikke meg noe om det blir enda litt mer rødt heller. (Bare det ikke blir knallrødt altså)

Lurer litt på om det er greit å gjøre det selv? Tenkte evt. å først farge på etterveksten og skylle ut og så deretter farge hele håret igjen. Blir det bra resultat da?

Håper noen med erfaring/kunnskap kan svare meg :D Da blir jeg kjempeglad!

Anonymous poster hash: 0e0c3...f50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha fargen i etterveksten først, la det virke en liten stund, og så har du i resten av håret. Slik at fargen får jobbe litt ekstra i etterveksten.

Uansett så vil det bli litt fargeforskjell (fordi grunnlaget er ulikt), men det kan hende det bare gir mer liv til håret, som det gjorde til meg.

Skrevet

ha fargen i etterveksten først, la det virke en liten stund, og så har du i resten av håret. Slik at fargen får jobbe litt ekstra i etterveksten.

Uansett så vil det bli litt fargeforskjell (fordi grunnlaget er ulikt), men det kan hende det bare gir mer liv til håret, som det gjorde til meg.

Hm okei. Får prøve det da :) Håper for guds skyld det ikke blir helt katastrofe etterpå :P

Anonymous poster hash: 0e0c3...f50

Skrevet

Velg en farge som ligner den du har og følg anvisningene, så skal det mye til for at det går galt :)

Anonymous poster hash: ddbdd...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...