Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg, et forbilde for alle kvinnemennesker.

• Liker 2
Skrevet

Syntes det er bedre at hun er komfortabel med måten hun er nå, enn å være avhengig av fettsuging, som hun var før.

• Liker 4
Skrevet

For mye usunt fett.

Anonymous poster hash: b762c...5cb
Skrevet

Så lenge hun er fornøyd med kroppen sin, hva er problemet, da? Hva jeg syns om kroppen er irrelevant.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Litt feit.

EDIT: Men bra om hun er komfortabel som hun er. Likevel er det bedre for helsen hennes om hun greier å gå ned noen kg til en sunnere vekt.

Endret av cheezewizz
Gjest Runforit
Skrevet

Hun er jo dvask og utrent, men så lenge hun er fornøyd med å ha kroppen slik så er det det eneste som teller.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hun sier hun er lykkelig og fornøyd med kroppen sin. Mer er det vel ikke å si?

• Liker 3
Skrevet

Ikke min drømmekropp, men det spiller ingen rolle for meg hvordan hun ser ut så lenge hun er fornøyd med sin kropp :)

• Liker 1
Skrevet

For å være dønn ærlig, så synes jeg hun så mye bedre ut før. Men vil man se ut slik som hun gjør nå, så får hun bare gjøre det ....

Skrevet

Så bra hun er fornøyd! Ikke noe er bedre enn det. Slapp i fisken ja, men bildene er også ganske uheldige synes jeg.

Anonymous poster hash: 9627e...491
Skrevet

Syns ikke det er noe galt med den kroppen der. Ser ut som en relativt normal, utrent kropp.

• Liker 6
Skrevet

Fordi? Hvorfor er ikke en slank kvinne et forbilde men bare de som er overvektige og lubbene? Merkelig greier det der.

Anonymous poster hash: 3f679...64a

• Liker 5
Skrevet

Fordi? Hvorfor er ikke en slank kvinne et forbilde men bare de som er overvektige og lubbene? Merkelig greier det der.

Anonymous poster hash: 3f679...64a

Jeg kan tenke meg hun anses som et forbilde på grunn av presset i kjendisverdenen. En slank kvinne er på en måte bare nok en slank kvinne, ikke noe nytt men heller forventet.

Anonymous poster hash: 9627e...491

• Liker 1
Skrevet

Hun er ikke et forbildet. NEI.

• Liker 4
Skrevet

Hun er ikke et forbildet. NEI.

Hva mener du er et bra forbildet da? Du trer kanskje frem som et bra forbilde når det gjelder rettskriving?

Anonymous poster hash: 80956...0c1

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Synes hun var frodig og vakker jeg :) Litt overvektig men flott likevel :)

• Liker 1
Skrevet

Forbilde? Hva er forbilde med å la være å trene?

Anonymous poster hash: 413d6...96e

Skrevet

Synes ikke den kroppen var noe fin.. Men så lenge hun er fornøyd med kroppen selv så er det jo det som betyr noe.

Skrevet

Jeg vil ikke ha den kroppen, men om hun vil det så vil ikke jeg ha noe imot det fordet :) Syntes ikke hun ser så alvorlig overvektig ut heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...