Gå til innhold

Hva er den fineste klestilen dere ser ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Bare et par i tråden som liker Fotballfrue-stilen.

Fransk stil og Olivia Palermo-look er IKKE fotballfrue. FF har billig dritt fra Nelly og mange underlige kombinasjoner, for ikke å snakke om Louis Vuitton monogram bag.

Anonymous poster hash: 4bbb9...44f

For meg, som driter i designermerker og modeller, så likner FF-stilen veldig på det aller meste i denne tråden ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Den fineste stilen jeg ser er den stilen som reflekterer det mennesket som bærer den.

- den dårligste stil/påkledning jeg ser er den som med all tydelighet er påtvunget vedkommende og som på ingen måte reflekterer noe annet enn at mennesket som bærer den er usedvanlig ukomfortabel.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes grusomt harry ut? Bilde?

Anonymous poster hash: 52cf4...2e2

Så kul du er a..

Anonymous poster hash: b6f75...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ungdom så går jeg for det meste i jeans, converse og en eller annen genser. Eller noe ala:

large.jpg

Ganske chill, men når jeg blir eldre vil jeg bli mer stilbevisst, og ikke være så lat med klesvalget, føler at alle vi ungdommer kler oss likt.

Eksempel på hva jeg syntes er fint:

1sge1_large.jpg

Elsker fotballfrue sin stil! Og elsker kjoler, skjørt og høye heler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var yngre foretrukket jeg en "rocka" stil med masse sort, mens nå som jeg har blitt litt eldre liker jeg veldig godt en blanding av klassisk og litt bohem.

post-44685-0-62705700-1386790784_thumb.j

post-44685-0-88069100-1386790907_thumb.j

Syntes de svenske bloggerne Angelica Blick og 365 Days har den fineste klestilen jeg kan komme på for øyeblikket:

post-44685-0-71872900-1386791191_thumb.j

post-44685-0-04702300-1386791223_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener virkelig at kvinnene i en halv verdensdel er kledd som prostutiterte. Ok. :takke:

Anonymous poster hash: ee0bc...6fd

Haha kvinner flest går ikke kledd slik. Ikke med halvtransparente strømpebukser og pumps til en billig jakke. Sorry, NOPE.

Anonymous poster hash: 4bbb9...44f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, som driter i designermerker og modeller, så likner FF-stilen veldig på det aller meste i denne tråden ;)

Som driter i mote generelt mener du kanskje?

For det er stor forskjell på en 60-talls, fransk stil, en Milano-inspirert stil, en androgyn stil og fotballfrues stil. Uavhengig av om man bryr seg om merker.

FF har endel A-formede kjoler, sterke og grelle farver, paljetter på kveldsantrekk. Hun har forandret seg litt, men jevnt over er hun langt mer "Barbie" en hva folk i denne tråden har svart.

Det er stor variasjon innen "elegant" og innen "feminint". Lurer litt på om folk her er så ubevisst at de tenker at kvinner enten er gothere, gangstere, businessdamer eller berter. Ingenting annet.

Vi har tross alt vært gjennom mange tiår med forskjellige stiler...

Anonymous poster hash: 4bbb9...44f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER 50-tallsstilen, men med tilnærmet afro og ett utall kilo for mye så kler jeg den ikke... Utrolig misunnelig på de som gjør det tho! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER 50-tallsstilen, men med tilnærmet afro og ett utall kilo for mye så kler jeg den ikke... Utrolig misunnelig på de som gjør det tho! :rolleyes:

Hæ? Tuller du no?

Det er jo dei damene som er så heldig å ha litt ekstra som passar 50-talsstilen best!

Feks:

tumblr_me0m9i5Tzz1qdfjjto1_1280.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Tuller du no?

Det er jo dei damene som er så heldig å ha litt ekstra som passar 50-talsstilen best!

Feks:

tumblr_me0m9i5Tzz1qdfjjto1_1280.jpg

Jo men som nevnt så er det hele pakka med afro og de ekstra kiloene som på en måte klinsjer litt med det jeg mener er fint ved 50-tallsstilen. Jeg er enig i at man godt kan være kraftig og fortsatt kle stilen, men det er en forutsetning at du for eksempel klarer å fikse den typiske frisyren ( https://www.google.no/search?q=50's+hair&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ydWoUuG3J-ONyQOYhYDoDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=583#es_sm=93&espv=210&q=50's+hairstyle&tbm=isch&imgdii=_ ) for å få hele pakka. Er ikke lett å lage slike frisyrer med slikt: https://www.google.no/search?q=50's+hair&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ydWoUuG3J-ONyQOYhYDoDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=583#es_sm=93&espv=210&q=long+afro+hair&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=4KKO_us8z4dL5M%3A%3BNuNMFrQkiLlHaM%3Bhttp%253A%252F%252Fukhairdressers.com%252Fstyle%252Fhairstyles%252F11830%252F2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fscary-pictures.feedio.net%252Ffrizzed-tight-curled-afro-wavy-curly-dreadl-hairstyle-by-russell-eaton%252Fukhairdressers.com*style*hairstyles*11830*2.jpg%252F%3B294%3B380 , hår som utgangspunkt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de med egen stil som ikke ser påtvingt ut.

Det jeg syntes er harry er de som tydeligvis bare følger etter saueflokken, som parajumpers, acneskjerf og jeffrey campbell sko f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parajumpers, acneskjerf og jeffrey campbell sko har jeg aldri hørt om en gang :fnise:

Men etter noen søk på google ser det ut til at det er bohem-stilen som er mest meg, og følgelig den jeg liker best. Liker litt latin-amerikansk, retro (60-70) og feminint. Og masse farger og mønstre. Avslappa sandaler/støvletter.

countrystylefashion.jpg

d54e992e04dc8a87c1b6abbf0bbe6945.jpg

http://31.media.tumblr.com/tumblr_lpsgpo3zI31r1qrlfo1_500.jpg

http://www.gorgeautiful.com/wp-content/uploads/2013/09/Women-Blazer-Bohemian-Fashion-Style.jpg

bohemian+fashion+-+fashion+-+bohemian+-+

Synes også sånn typisk fransk stil, 20-talls og litt mer hippie i jordfarger og lag på lag er fint, men det kler ikke meg.

PS: Om noen vet om steder man kan få tak i "mine" klær tar jeg gjerne i mot tips, nå handler jeg nesten utelukkende på utenlandsreiser..


Anonymous poster hash: ab629...619



Anonymous poster hash: ab629...619
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...