AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Ser at Fotballfrue legger ut både annonselenker og rabattkoder til leserne sine. Har hun egentlig lov til dette de første 6 ukene etter fødsel? Anonymous poster hash: 90ab3...e72 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Basert på hva hun selv skriver høres det ut som hun mottar foreldrepenger fra NAV og da kan dette umulig være greit. Anonymous poster hash: 916c4...73d 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Permisjonen kan fordeles. Jeg tror hun bare har tatt ut 1 uke permisjon til nå, og denne uken reklamerte hun ikke. Anonymous poster hash: 59758...86e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Permisjonen kan fordeles. Jeg tror hun bare har tatt ut 1 uke permisjon til nå, og denne uken reklamerte hun ikke. Anonymous poster hash: 59758...86e Mødrekvote Mødrekvote er den delen av foreldrepenger som er forbehold mor. Dette gjelder fødsler eller omsorgsovertakelser fra og med 1. juli 2013, og mødrekvoten er på 14 uker . Ved fødsel må seks av ukene må tas rett etter fødselen, mens de resterende åtte ukene kan tas ut når som helst i foreldrepengeperioden. Fra nav.no Anonymous poster hash: 90ab3...e72 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Permisjonen kan fordeles. Jeg tror hun bare har tatt ut 1 uke permisjon til nå, og denne uken reklamerte hun ikke. Anonymous poster hash: 59758...86e Ikke i denne perioden. De 3 ukene før fødsel og de første seks etter fødsel skal tas ut av mor. Anonymous poster hash: 916c4...73d 3
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Gi fanden i å bruke de her rabatkodene, så vil ikke anonsørene tjene på FF-forbindelsen. 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Ikke i denne perioden. De 3 ukene før fødsel og de første seks etter fødsel skal tas ut av mor. Anonymous poster hash: 916c4...73d men man kan velge å ikke ta ut alle disse ukene. Anonymous poster hash: 59758...86e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Sendte likesågodt en mail til nav "Hei! Jeg har et spørsmål angående blogg i permisjonstiden. Jeg driver en blogg hvor jeg får inntekter/gaver gjennom annonselenker, rabattkoder og sponsing fra sponsorer. Venter min første om 3 måneder, og lurer da på hvordan det blir med permisjon og foreldrepenger fra nav. Slik jeg har skjønt det, skal man ikke ha inntekter så lenge man mottar foreldrepenger fra nav. Det går da an å ta ut gradert permisjon, slik at foreldrepenger og inntekt kan kombineres, men at de første 6 ukene SKAL tas ut av mor uansett. Jeg vil derfor ikke ha annonser eller rabattkoder på min blogg de første 6 ukene. Nå ser jeg at blant annet www.fotballfrue.no allerede to uker etter fødsel gir ut rabattkoder og merker innlegg med annonse. Jeg lurer på hvordan det da fungerer i praksis, siden hun nå kombinerer foreldrepenger med inntekt? MVH " Anonymous poster hash: 90ab3...e72 18
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Sendte likesågodt en mail til nav "Hei! Jeg har et spørsmål angående blogg i permisjonstiden. Jeg driver en blogg hvor jeg får inntekter/gaver gjennom annonselenker, rabattkoder og sponsing fra sponsorer. Venter min første om 3 måneder, og lurer da på hvordan det blir med permisjon og foreldrepenger fra nav. Slik jeg har skjønt det, skal man ikke ha inntekter så lenge man mottar foreldrepenger fra nav. Det går da an å ta ut gradert permisjon, slik at foreldrepenger og inntekt kan kombineres, men at de første 6 ukene SKAL tas ut av mor uansett. Jeg vil derfor ikke ha annonser eller rabattkoder på min blogg de første 6 ukene. Nå ser jeg at blant annet www.fotballfrue.no allerede to uker etter fødsel gir ut rabattkoder og merker innlegg med annonse. Jeg lurer på hvordan det da fungerer i praksis, siden hun nå kombinerer foreldrepenger med inntekt? MVH " Anonymous poster hash: 90ab3...e72 Ser ikke helt poenget med å sladre på denne måten, du kunne vel ha spurt om det du lurer på uten det siste avsnittet? Jeg tror fotballfruen har sjekket ut dette på forhånd og har orden i papir og regnskap. Hvis ikke, ligger hun dårlig an mtp. at hun er en av Norges mest leste bloggere... Anonymous poster hash: e19ae...a62 12
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Ser ikke helt poenget med å sladre på denne måten, du kunne vel ha spurt om det du lurer på uten det siste avsnittet? Jeg tror fotballfruen har sjekket ut dette på forhånd og har orden i papir og regnskap. Hvis ikke, ligger hun dårlig an mtp. at hun er en av Norges mest leste bloggere... Anonymous poster hash: e19ae...a62 Oppriktig nysgjerrig på hvordan det fungerer, kanskje? For det går jo helt imot hva som står på nav sine sider. Og jeg ville sladret på hvem som helst, dersom de svindlet nav Anonymous poster hash: 90ab3...e72 15
Gjest ompalompa24 Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Sendte likesågodt en mail til nav "Hei! Jeg har et spørsmål angående blogg i permisjonstiden. Jeg driver en blogg hvor jeg får inntekter/gaver gjennom annonselenker, rabattkoder og sponsing fra sponsorer. Venter min første om 3 måneder, og lurer da på hvordan det blir med permisjon og foreldrepenger fra nav. Slik jeg har skjønt det, skal man ikke ha inntekter så lenge man mottar foreldrepenger fra nav. Det går da an å ta ut gradert permisjon, slik at foreldrepenger og inntekt kan kombineres, men at de første 6 ukene SKAL tas ut av mor uansett. Jeg vil derfor ikke ha annonser eller rabattkoder på min blogg de første 6 ukene. Nå ser jeg at blant annet www.fotballfrue.no allerede to uker etter fødsel gir ut rabattkoder og merker innlegg med annonse. Jeg lurer på hvordan det da fungerer i praksis, siden hun nå kombinerer foreldrepenger med inntekt? MVH " Anonymous poster hash: 90ab3...e72 Herregud, finnes da vitterlig viktigere ting å bruke tiden på enn å henge seg opp i sånt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Herregud, finnes da vitterlig viktigere ting å bruke tiden på enn å henge seg opp i sånt. Som f.eks? Anonymous poster hash: 916c4...73d 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Har hun alt under kontroll med papirer og lignende, burde det uansett ikke være noe problem å spør hvordan hun kan holde på som hun gjør Anonymous poster hash: 90ab3...e72 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 AnonymBruker, on 10 Dec 2013 - 17:06, said: Som f.eks? Anonymous poster hash: 916c4...73d Kanskje få seg et eget liv så man slipper den evinnelige misunnelsen som gnager seg så vanvittig. Anonymous poster hash: 30b94...0d1 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Kanskje få seg et eget liv så man slipper den evinnelige misunnelsen som gnager seg så vanvittig. Anonymous poster hash: 30b94...0d1 Ja, man er kjempemisunnelig fordi man vil unngå at en med såpass inntekter lurer til seg fra felleskassen Anonymous poster hash: 90ab3...e72 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Kanskje få seg et eget liv så man slipper den evinnelige misunnelsen som gnager seg så vanvittig. Anonymous poster hash: 30b94...0d1 Det at jeg har mitt eget liv gjør ikke at jeg ikke kan reagere på mulig trygdesvindel. Men det er kanskje greit for deg? Hvor mye må man svindle for at det er alvorlig nok til å ta opp? Anonymous poster hash: 916c4...73d 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #17 Skrevet 10. desember 2013 De fleste har råd til 9 mnd perm, mens fruen ikke? Tjente de ikke 2 mill i fjor da? Skjønner ikke hun blogger i det hele tatt. Det kommer bilde og linker HELE tiden, opptil 3-4 ganger daglig. Kan ikke denne damen slappe av og ta det med ro? Synes hun ser skral og utslitt ut jeg nå. Anonymous poster hash: 9d980...1e5 3
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 Ser ikke helt poenget med å sladre på denne måten, du kunne vel ha spurt om det du lurer på uten det siste avsnittet? Jeg tror fotballfruen har sjekket ut dette på forhånd og har orden i papir og regnskap. Hvis ikke, ligger hun dårlig an mtp. at hun er en av Norges mest leste bloggere... Anonymous poster hash: e19ae...a62 Hun jukser jo med alt annet så hvorfor ikke dette? 6
Gjest Funky Punk Skrevet 10. desember 2013 #19 Skrevet 10. desember 2013 Om dere er så jævla redd for at hun jukser, så får dere vel ta en telefon til f.eks nav og tipse om det da. Hvorfor sitte på et forum å spekulere/diskutere et annet menneske? Skaff dere et liv... 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #20 Skrevet 10. desember 2013 Kan ikke noen tipse facebook siden hennes, at vi stusser over permen hennes? Jeg tør ikke, er for feig til det. Anonymous poster hash: 9d980...1e5
Anbefalte innlegg