AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Har brukt p-piller i flere år nå, men har nå byttet til p-ring, både fordi det er mindre hormoner og at det kanskje kan ha positiv virkning på sexlysten. Er det noen som har erfaring fra å bytte fra p-piller til p-ring (nuvaring)? Etter p-pille-brettet mitt skal jeg ha mensen på mandag, når kan jeg sette inn p-ringen? Syntes det var litt vanskelig å forstå det som stod i pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: 6564b...f89
kokkeliko Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 jeg brukte p ring i et år, og alle de bivirkninger jeg får av p piller ble tidoblet i mitt tilfelle... Hadde NULL sexlyst på ringen... Mitt værste problem ift menstrasjon er at jeg de 2-3 siste dagene før blir veldig deprimert, dette ble MYE værre på ringen da det isteden ble i 8-9 dager, som var hovedgrunnen til at jeg sluttet med den. For min del, syns jeg også det var ubehagelig og kunne godt merke at det var der når jeg satt nede osv. Det er vel veldig individuelt, men jeg vil si at hvis du bruker mini/ max normal ob, så vil du merke at den er der.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Jeg byttet på samme grunnlag som deg, og merker ingen forskjell. Null sexlyst på begge, desverre. Anonymous poster hash: bb1d5...2bb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Og, sett inn p-ringen da du egentlig skulle begynt på nytt pillebrett Anonymous poster hash: bb1d5...2bb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Jeg byttet fra p-piller til nuvaring med samme håp som deg, men for meg ble alt MYE verre på nuvaring. Verste prevansjonsmiddelet jeg noen gang har brukt. NULL sexlyst, deprisjoner, aggrisiv. Kjente ikke igjen meg selv. Men ja, sett inn ringen når du skal begynne på nytt brett. Anonymous poster hash: a6a05...627
Arnt Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Siden det er mange negative opplevelser her, vil jeg bare si at jeg er superfornøyd med ringen. Har dog aldri hatt bivirkninger på hverken piller eller stav... Men bruksmessig er det absolutt det beste jeg har prøvd! Dette trekkes tilbake! Jeg har nå sluttet med ringen da jeg fant ut at jeg fikk virkelig sterk angst helt ut av det blå av den.. Aldri mer! Endret 2. januar 2014 av Arnt 1
Yesterday Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Grunnen til at jeg begynte på ringen var at jeg surret med å ta p-pillene. Men jeg fikk de samme plagene som de andre her, ble deprimert når jeg hadde pms men i tillegg menssmerter under pms og mye sterkere menssmerter i løpet av hele mensen. I tillegg smertefull sopp innvendig en gang per syklus. Uten noe prevensjon og på pillene så har jeg ikke slike plager, bare litt menssmerter den første dagen av mensen. Edit: sexlysten var grei, som før. Og ringen i seg selv var super å bruke, så syns at det er synd at den ga meg de bivirkningene. Noen får ikke bivirkninger så er jo bare å prøve Endret 10. desember 2013 av Yesterday
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå