Gå til innhold

Hemoroider


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Sliter med hemorider. Hatt det i ca 1 1/2 år og er nokså ung. Merket først at det gikk vondt når jeg gikk på do og så kom det en liten hudfleng/marisk som har blitt nokså stor. I noen perioder har det vært veldig vondt å gå på do, andre ganger har jeg ikke merket noe til det. Men jeg føler meg ikke komfortabel med denne marisken og føler den er så synlig, det hemmer sexlivet mitt. I tillegg tror jeg det har kommet en ny hemoride rett på innsiden av anus. Den er blodfylt og er nok den som gjør vondt. Plages også av at jeg alltid kjenner den når jeg sitter f.eks, kjennes ut som jeg sitter på en drue. Vet dere om noen steder der man kan operere/fikse på hemoroidene? Utrolig flaut!!! Men jeg føler at det må til siden jeg tenker såpass mye over det og det er så plagsomt for meg. Noen klinikker i Aust-Agder (resten av Norge) som holder på med sånn? Noen med erfaring? Brukte shericproct kremen, men den merket jeg ingen effekt av. Er litt rådløs nå,,,



Anonymous poster hash: f0e50...449
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gå til legen.



Anonymous poster hash: f237e...fa4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...