Gå til innhold

Og vinneren er......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og vinneren av dette vidunderet er: #43 i denne tråden, nemlig Lady! Gratulerer!!

I samarbeid med nettbutikken netonnet vil vi hver uke frem mot jul gi bort en liten førjulsgave av det sexy slaget.

Alt du trenger å gjøre er å fortelle oss hvorfor akkurat DU fortjener første førjulsgave ut, nemlig en Belladot Sofia dildo med vibrator. I lyserosa. Begrunnelsen bør være kort og presis.

Vil du vinne, må du legge igjen noen ord i tråden om hvorfor akkurat DU bør få denne. Vi trekker denne gangen tilfeldig blant svarene som kommer inn.

Belladot Sofia - Myk og bøyelig dildo med vibrator
Belladot Sofia er en myk og bøyelig dildo med matt og silkemyk overflate. Det som skiller Sofia fra alle andre er det opphøyede bølgemønsteret som skrur seg hele veien rundt dildoen. Med denne bølgestrukturen for du en sterkere og bedre nytelse. Sofia har en kraftfull vibrator i toppen med trinnløs justering av intensiteten på vibrasjonen. Dildoen er også vanntett slik at du også kan ta den med deg inn i dusjen.

Les mer om produktet HER

På nettsiden deres finner du også en rekke andre produkter i denne kategorien.

20131210_Collage_26_535485a.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg fortjener det. :gullengel:

• Liker 1
Skrevet

Fordi min manns utstyr verken vibrerer eller er tilgjengelig når jeg måtte ønske.

Anonymous poster hash: dfd5c...a84
  • Liker 8
Skrevet

Kan man forresten delta som AB?

Anonymous poster hash: dfd5c...a84
Gjest Andrea93
Skrevet

Fordi jeg som student har 19 kroner å leve for frem til neste lønning, og det er lenge siden sånne gleder ble prioritert..

Skrevet

Jeg synes vi fortjener den fordi vi er begge fattige studenter som må streve for å få endene til å møtes. Det er ikke noe rom for luksus. Vi har og en liten gutt nå og det blir ikke mye tid til å kose seg sammen.

Det blir mye alenekos. Derfor fortjener jeg en LELO Soraya vibrator

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi lesbiske også vil ha det litt moro.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er singel, og har vært det så lenge jeg kan huske.

Anonymous poster hash: a96d8...bee
  • Liker 2
Skrevet

Fordi rosa passer så innmari godt til en PINKee :danse:

Skrevet

Jeg bør få den fordi min kone og jeg fortjener litt ekstra piff i sexlivet vårt, og det ville vært en strålende overraskelse til henne :)

Skrevet

Fordi leddgikten i vinter er så ille, at fingerleddene mine ikke klarer å tilfredsstille meg lengre... Noe som vibrerer hadde ikke vært dumt!!

Urettferdig å bli mer og mer frustrert fordi det gjør for vondt å... ta saken i egne hender :frustrert::snurt:

• Liker 5
Gjest Superwoman!
Skrevet

Fordi jeg ikke har type, og ikke er en stor fan av ONS. :)

Skrevet

Fordi mannen min har gått fra meg, og jeg fortjener fremdeles å få gå..

Anonymous poster hash: 5d710...c19

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har et avstandsforhold med kjæresten min, og vi ser hverandre veldig sjeldent. Har ikke råd til å kjøpe slike ting selv, da jeg plutselig fikk hele ansvaret for leiligheten alene, siden han måtte flytte så plutselig. Er også student og sliter rumpa av meg for at skal gå rundt, og at jeg skal klare å bestå eksamene mine. Derfor fortjener jeg en slik liten dings til å piffe opp hverdagen min :)

Skrevet

Fordi jeg prøver å finne tilbake til både kroppen, seksualiteten og selvtilliten min etter halvannet år med angst, tårer og flashbacks etter grove, seksuelle overgrep.

Jeg gikk inn i denne tråden med forventningen om ubehagelige følelser rundt premien og at jeg skulle klikke meg ut igjen temmelig raskt, men jammen ser ikke "Sofia" både uskyldig og nesten søt ut. :P Det betyr at jeg er kommet langt, selv om veien jeg har igjen sannsynligvis er enda lenger. :)

Anonymous poster hash: eb1c4...e89
  • Liker 2
Skrevet

Har aldri eid eller prøvd en dildo, i tillegg til at min kjærestes utstyr heller ikke her tilgjengelig når jeg vil da han bor en time unna.. Hilsen ei som er lei av børsteskaftet

Skrevet

Fordi jeg når jeg får orgasme så spruter jeg såpass mye at jeg ikke liker og gjøre det i senga for jeg må plannlegge sånn i forveien med og hente håndkle og greier til og ha under. Syns det er så ekkelt med alt det jeg spruter (føler at jeg tisser på meg) at jeg unngår og kose meg med vibrator i senga. Har aldri klart og oppnå orgasme med bare fingrene. Så med denne vanntette vibrator kunne jeg ha kost meg i dusjen uten og måtte bekymre meg for spruten som kommer med orgamen.

Håper sånn og vinne =) da jeg ikke har økonomi til og kjøpe meg en sånn her selv.

Anonymous poster hash: 20379...313
Skrevet

Fordi jeg alltid har hatt lyst på en, men aldri hatt råd til å bruke penger på meg selv :)

Skrevet

Fordi jeg ønsker mer moro med mannen i dusjen ;)

Skrevet

Fordi jeg har lyst på og den er rosa. ROSA!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...