Gå til innhold

Andre som er syke idag?

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Måtte ringe meg inn til jobb idag, skulle starte 09.00, ringte inn kl 05.30 (Vekket visst sjefen, hun hadde forsovet seg, da hun skal åpne butikken 06 lol, hun ble glad for at jeg ringte og vekte henne, men ikke fullt så glad for at de var en syke tlf xD men ønsket meg god bedring..noe som er bra, fordi jeg HATER å ringe inn syk -.-)

Feber 38,9, føles ut som om jeg har en ballong oppi bihulene som presser på..
Vondt i hodet, ellers dårlig form :(
Kvalm og jævlig springer på do støtt og stadig..

Tror jeg skal legge meg igjen jeg..
Noen andre som er syke som føler for å klage litt eller komme med tips om hvordan føle seg bedre i bihulene?? xD

Combi nese spray funker ikke idag heller, den der som er både for tett og rennende nese, nesa burde vel renne uansett slik jeg er idag, men fryktelig irriterende. Kan jo ikke ligge på rygg eller sitte oppreist for da renner det over stokk og stein her..Vurderer nesten å putte ett par tamponger i nesa..Men da starter jeg vel å snorke.....

Bleh...
jeg hater å være syk..
Er så ufattelig kjedelig! >.<

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemme med sykt barn. God bedring :klem:

Anonymous poster hash: 204a9...ab1

Skrevet

Bruk iallefall mykt papir så du ikke blir sår rundt nesa i tillegg. Ellers har jeg ikke mer tips enn at du må få i deg nok væske, hold deg varm og hvil ut. Nesespray har jeg null peiling på :-/

Er selv "syk" idag. Spiste noe dårlig mat ute igår og er drit kvalm. Har ikke jobb for tiden så har iallefall sluppet å ta meg fri fra noe

Skrevet

God bedring!
Jeg er "syk" av eksamenslesing-viruset :(

Skrevet

Hjemme og syk selv :/

God bedring alle sammen :)

Skrevet

Det går en hardnakket omgangssyke i Oslo/Bærum nå. Hele avdelingen på jobben har/har hatt det. Først dårlig i magen begge veier og så dundrende hodepine i flere dager etterpå. Noe skikkelig dritt, glad jeg er ferdig med det.

Gjest ms_kwang
Skrevet

Som oftest klarer jeg å holde meg frisk, men vi har ett par stk på jobb som kommer dit selv om de har feber, selvom de ligger på do mesteparten av jobb dagen..også blir jeg syk, jeg har ikke samvittighet til å sitte å smitte alle jeg prater med i løpet av dagen + når jeg førsta blir syk så blir jeg ordentlig syk :fnise:
Starter ofte med brygging av ett eller annet som ikke vil slå ut i X antall uker/måneder og når det endelig slår ut så får jeg alt >.< nå tror jeg at jeg har bihulebetennelse & bronkitt IGJEN -.-
Må komme meg inn til legen i morgen, er helteit å bli syk nå! I julestria også har jeg bare 2 uker igjen på jobb før jeg slutter :bond:

Men blir nok ikke frisk av stresset heller -.-

Skrevet (endret)

Jepp! Løpt på do i hele dag, kjempe kvalm, lett feber og hodepine. Og vondt i leddene :(

Endret av Sophie-Ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...