QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. desember 2013 #1 Skrevet 10. desember 2013 Er det enkelt å få den? Jeg leser på nett at mange har et stort problem med å få den skrivd ut av legen. Det er tråder fra 2009, så lurer på om det har blitt bedre? Leste at folk måtte krangle den til seg og at det tok 4 måneder Jeg leser også om kranglebøtter i resepsjonen, men på det legekontoret jeg går til, er de ikke kranglete. Har du fått den og hvor lang tid tok det?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 Jeg. Har fått mine journaler uten noe problem. Du har krav på dette i flg Pasientrettighetsloven, det er din journal. Man må ofte betale en hundrings for å dekke kostnadene, men det er det verdt. De kan ikke nekte deg å få kopi av den.Anonymous poster hash: 28be5...632
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Bare pass på at de sender den til rett adresse! Jeg glemte å si at jeg hadde flytta, dermed ble journalen sendt til mitt gamle bosted, og var borte i posten i flere uker. Fikk den til slutt, fillete og fæl.Anonymous poster hash: 28be5...632
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå