AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Typen har fått helvetesild. Noen som har erfaringer? Utslettet er lite nå, han vil ikke til legen for noe så "lite". Han merket det på lørdag, men utslettet med små blærer dukket opp i dag. Må en ikke så fort som mulig til legen med slikt? Vi har ikke så god råd, så han vil helst vente til det går over, noe jeg er meget skeptisk til.Anonymous poster hash: ec4a1...ebb
Bernardette Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Går over?! Jeg hadde det for flere år siden, og måtte ta en haug med medisiner. Og det var et sant helvete og.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Uff, er stresset på hans vegne nå :-( tror han tenker at det kanskje ikke blir noe værre enn det er nå...Anonymous poster hash: ec4a1...ebb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Anonymous poster hash: 728d3...2ca
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Hvor har han det? Er øyet affisert? Bør nok oppsøke lege.Anonymous poster hash: 179fb...a58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå