Gå til innhold

Hadde du tatt smertestillende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våkna nå av menssmerter. Har sluttet på ppiller som jeg begynte å gå pga menssmerter, men sluttet da jeg er skeptisk til å putte hormoner i kroppen.

Jeg syntes generelt ikke noe om å spise piller for hva som helst. Men jeg er redd smertene skal bli like ille som da jeg var tenåring (type:ligg i fosterstilling hele dagen).

Tar jeg ikke smertestillende tidsnok, så virker de ikke. Men det er ikke sikkert det blir like ille...

hva er mest usunt, putte i seg hormoner hver dag, eller sluke smertestillende en gang i måneden?

Anonymous poster hash: 618ec...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par smertestillende i måneden skader ikke, er nok betydlig farligere med p-piller.

Skrevet

Man kjenner sin egen kropp best. Selv hadde jeg vært avhengig av å tatt smertestillende hvis jeg kjente murringene, og ikke gikk på p-piller. Tar jeg ikke så blir det nemlig så ille at jeg besvimer. Derfor velger jeg heller å gå på p-piller, derfor og pga prevensjon. Hva som er best av smertestillende hver måned og p-piller vet jeg ikke, men for min del så velger jeg p-piller da smertestillende ikke fungerer som prevensjon i tillegg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...