AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Våkna nå av menssmerter. Har sluttet på ppiller som jeg begynte å gå pga menssmerter, men sluttet da jeg er skeptisk til å putte hormoner i kroppen. Jeg syntes generelt ikke noe om å spise piller for hva som helst. Men jeg er redd smertene skal bli like ille som da jeg var tenåring (type:ligg i fosterstilling hele dagen). Tar jeg ikke smertestillende tidsnok, så virker de ikke. Men det er ikke sikkert det blir like ille... hva er mest usunt, putte i seg hormoner hver dag, eller sluke smertestillende en gang i måneden? Anonymous poster hash: 618ec...373
Bartemannen Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Et par smertestillende i måneden skader ikke, er nok betydlig farligere med p-piller.
Noteknekk Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Man kjenner sin egen kropp best. Selv hadde jeg vært avhengig av å tatt smertestillende hvis jeg kjente murringene, og ikke gikk på p-piller. Tar jeg ikke så blir det nemlig så ille at jeg besvimer. Derfor velger jeg heller å gå på p-piller, derfor og pga prevensjon. Hva som er best av smertestillende hver måned og p-piller vet jeg ikke, men for min del så velger jeg p-piller da smertestillende ikke fungerer som prevensjon i tillegg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå