AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har hatt tungepiercing i noen måneder nå, men vurderer å ta den ut, for jeg føler kanskje det er litt trashy. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg, fordi det var jo ganske vondt i de dagene rett etter jeg hadde tatt den, så jeg orker ikke å ta på nytt igjen om jeg angrer. Noen meninger? Er det hot or not? Anonymous poster hash: 8be24...a3c
Bartemannen Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ikke særlig begeistret for tungepiercinger, så not! Endret 9. desember 2013 av Bartemannen
Gjest Belle âme Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Hot Men du kan få sånn mellomrom mellom tenna: not
Infinite Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Er ikke det veldig 90talls / tidlig 00talls? Uansett not. 1
TheSecret Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har selv en tungepiercing, (har hatt den i snart to år) og jeg synes det er fint. Jeg synes ikke at det er "trashy" på noen måter og har ikke hatt noen problemer med den heller. Jeg har følt at det var noe som "manglet" i flere år før jeg tok den, og har ikke en gang vurdert å ta den ut. Det er selvfølgelig ditt valg om du vil ta den ut eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Syntes det er litt tøft, men ikke pent. Anonymous poster hash: 90b8d...103
Gjest Hyssingen Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Tok nettopp ut min etter 13 år. Så helt klart NOT!
Longgone Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Jeg tok min utav for 2 år siden men hullet er fremdeles der så jeg kan ta den inn og ut som det passer.
Tøytigern Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har hatt tungepiercing i noen måneder nå, men vurderer å ta den ut, for jeg føler kanskje det er litt trashy. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg, fordi det var jo ganske vondt i de dagene rett etter jeg hadde tatt den, så jeg orker ikke å ta på nytt igjen om jeg angrer. Noen meninger? Er det hot or not? Anonymous poster hash: 8be24...a3c Not. Tungepiercing er jo et sexhjelpemiddel. Ikke noe man tar som dekor.
Cathrine88 Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Jeg tok ut min for fem år siden fordi kjæresten hatet den og syntes den var fæl. Han hadde et poeng.
drue Skrevet 10. desember 2013 #18 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg hadde tungepiercing i ca 4 år, da var jeg tenåring. Tok den ut rundt 20-årsalderen, fordi jeg innså at det er sinnsykt harry. Så i mine øyne er det en big, fat NOT. Endret 10. desember 2013 av drue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå