AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Sikker på at du ikke har POTS da? Det gir en økning i hjerterytmen når du reiser deg.. Unormal økning (over 30 slag). Jeg har det. Anonymous poster hash: a6069...5a8
lykketrollet11 Skrevet 19. desember 2013 #22 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jeg får veldig fort høy puls. Av å reise meg opp fra sengen og gå bort til døren ( for eksempel!) så får jeg 130 i puls. jeg har tatt 24t ekg, ultralyd av hjerte. Og alt var fint. bortsett fra at han så den høye pulsen min. Kan det være dårlig kondis? Andre som sliter med det samme? er slitsomt.. Anonymous poster hash: 14acf...b94 jeg sleit veldig med høy puls , det plaget meg ofte jeg fikk ikke sove fordi pulsen gikk så fort å dunket hardt , jeg hadde veldig mye hjertebank, fikk skyhøy puls bare av å reise meg og gå på do om natten Fks. jeg tok 24t ekg , da hadde jeg på det meste en puls på 240... dermed ble jeg ringt opp uka etterpå og det ble tatt en ultralyd av hjerte, han kunne ikke finne noe og skrev dermed bare opp 'diagnose' : hjertebank ,, jeg glemte det litt bort men hver gang jeg har vært til legen og målt puls er den alltid på over 100 ( hvilepuls) og de kommenterer alltid er du stressa eller? da må jeg forklare at nei det er normalt for meg med høypuls har hatt det lenge! men har ikke gjort noe med det, men tenker at det er derfor jeg ofte er svimmel og kvalm! vett ikke om du også er det, men som sakt jeg fant ikke utav grunnen å gidder ikke styre mer med det , blir bare til at legen/e kommer til å prøve å finne en psykiske årsaker til høy puls / hjertebank, men nå har jo forskning vist at de som sliter med hjertebank/ høy puls ofte får hjertesykdommer senere, og egentlig er en puls på over 200 ganske skummelt! men det ble nå ikke gjort noe mer så Endret 19. desember 2013 av lykketrollet11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #23 Skrevet 27. desember 2013 Sikker på at du ikke har POTS da? Det gir en økning i hjerterytmen når du reiser deg.. Unormal økning (over 30 slag). Jeg har det.Anonymous poster hash: a6069...5a8 Aner ikke hva det er? er det farlig? Finner ingenting på nettet. Anonymous poster hash: 14acf...b94
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #24 Skrevet 27. desember 2013 Aner ikke hva det er? er det farlig? Finner ingenting på nettet. Anonymous poster hash: 14acf...b94 Da jeg googlet POTS fikk jeg opp følgende som nest øverste treff: http://heartdisease.about.com/od/syncopefainting/a/Postural-Orthostatic-Tachycardia-Syndrome-Pots.htm Anonymous poster hash: 077f2...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå