Gå til innhold

Begynne med p-piller midt i syklus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har akkurat startet på p-piller (loette), og startet ganske nøyaktig midt i syklusen. Legen sa man er trygg etter 8 dager med pillen når man starter når som helst utenom første mensdag, men i pakkningsvedlegget står det at man skal starte på første mensdag eller dag 2-7. Starter man på dag 2-7 er man ikke trygg før om syv dager..

Jeg er forvirret.. Når kan jeg ha ubeskyttet sex? Noen erfaringer eller noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha ubeskyttet sex etter en uke er det jeg har hørt fra både helsesøster og pakningsvedlegg. Såvidt jeg vet teller den første pilla som dag 1. Jeg personlig hadde heeelt noia og ventet bortimot 10-12 dager for å være helt sikker :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du kan ha ubeskyttet sex etter en uke er det jeg har hørt fra både helsesøster og pakningsvedlegg. Såvidt jeg vet teller den første pilla som dag 1. Jeg personlig hadde heeelt noia og ventet bortimot 10-12 dager for å være helt sikker :fnise:

Ok, takk for svar:) Jeg har helt noia selv, så godt å høre at det er flere enn meg som er sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...