AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Kjæresten min og jeg har vært sammen i 5 år nå. De første årene var vi veldig forelsket og hadde ofte sex. Men så kom vi i den fasen man begynner å slappe av i hverandres nærvær. Han begynte å bli slapp med personlig hygiene, og luktet ofte svette. Ikke sånn grusomt mye, men nok til at jeg merket det ofte. Han ble også veldig komfortabel med å prompe og rape med meg i rommet - noe som selvfølgelig er greit nå og da, men ikke omtrent hele tiden, hver dag?? Han pusser bare tennene om kvelden, ikke morgenen. Noe som gjør at jeg synes det er ekkelt å kysse han. I tillegg til dette føler jeg meg nesten som moren hans, jeg må ordne og fikse med ALT det praktiske! Alt dette har gjort at jeg har totalt mistet lysten på han, og vi har nesten aldri sex lenger. Sist vi hadde sex endte jeg opp med to av hans kjønnshår oppi minde edlere deler, fordi han ikke akkurat holder orden der nede... *kremt*. Jeg må bare få dette ut et sted, og føler ikke akkurat for å dele det med venninner. Jeg har såklart tatt dette opp med han, og forklart at dette er grunnen til at vi ikke har sex lenger. Så hadde regnet med at han kom til å forbedre seg litt mtp alt dette, men det har da altså ikke skjedd. Og jeg synes det er litt sårt å ta opp igjen. Er det noen som har noen tanker rundt dette? Hva hadde dere gjort i min situasjon? Og NEI, det er ikke såkalt "trolling" - selv om jeg kunne ønske det var det... Anonymous poster hash: 3df56...98d 1
Mike Waters Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Spør om han har lyst til å være singel? 4
Ulla Ullsokk Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Uff! Dette hadde jeg ikke fikset! At han kan la det skli ut LITT uten å tenke på det, er kanskje ok, men når du til og med har sagt ifra og han ikke skjerpet seg på flekken....Uæææ! Og hvis han ikke er selvstendig engang, nei, skikkelig usexy! Finn deg en skikkelig mann istedet! 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 når han er så avslappet at han begynner å bli slapp med noe så viktig som hygiene da syns jeg det går litt for langt. eksen min både rapet og prompet med meg der, men dusjen hver dag og var generelt godt stelt. samme med meg. syns det er ganske viktig for at jeg skal klare å sove med en person. klarer ikke å ligge i samme seng med en som lukter svette...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Glemte å nevne at han har et flass-problem som han ikke gidder å engang prøve å gjøre noe med. Og jeg finner til stadighet tånegler rundt i huset når jeg støvsuger.. Huff. Blir enda mer ekkelt når jeg setter ord på det på denne måten. Men klarer liksom ikke slå opp med han heller, elsker han jo likevel! - TS Anonymous poster hash: 3df56...98d
Gjest Lille-pus Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Glemte å nevne at han har et flass-problem som han ikke gidder å engang prøve å gjøre noe med. Og jeg finner til stadighet tånegler rundt i huset når jeg støvsuger.. Huff. Blir enda mer ekkelt når jeg setter ord på det på denne måten. Men klarer liksom ikke slå opp med han heller, elsker han jo likevel! - TS Anonymous poster hash: 3df56...98d Elsker du ham som en kvinne elsker en mann hun begjærer? - eller elsker du ham som en trofast venn... som du elsker en bror... som en mor elsker sin sønn? 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Elsker du ham som en kvinne elsker en mann hun begjærer? - eller elsker du ham som en trofast venn... som du elsker en bror... som en mor elsker sin sønn? Akkurat nå elsker jeg ham vel heller mer som en venn, fordi jeg ikke tenner på han seksuelt lenger. Men vi har det jo fortsatt fint og gøy sammen ellers, og jeg vil jo fortsette å være sammen med han. Har bare mistet litt håpet om å få lysten tilbake, og savner jo å ha sex... - TS Anonymous poster hash: 3df56...98d
frøkna Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Jeg kan relatere litt da eksen min var sånn og, eller han var ikke den beste på å være renslig før vi ble sammen, men etter vi ble sammen og flyttet sammen bare dalte det.. Blir litt irritert over folk som vil ha det til at kjærester som tør å fise foran hverandre er såååå nære og alt det der.. En kan være uheldig, men når man rett og slett ikke bryr seg og fiser og raper og til og med DRITER mens jeg står i dusjen slik at den kvalme lukten bare BRER seg ut i hele badet.. Nei, sorry dette ble mye om mine egne erfaringer, men om det ikke endrer seg og dere kanskje har litt andre kommunikasjonsproblemer ville jeg vurdert forholdet.. Hvor mye tror du det vil bedre seg?
FalconPunch Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Gjest Lille-pus Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Akkurat nå elsker jeg ham vel heller mer som en venn, fordi jeg ikke tenner på han seksuelt lenger. Men vi har det jo fortsatt fint og gøy sammen ellers, og jeg vil jo fortsette å være sammen med han. Har bare mistet litt håpet om å få lysten tilbake, og savner jo å ha sex... - TS Anonymous poster hash: 3df56...98d Jeg er redd du nå får standardsvaret; Du blir absolutt nødt til å åpent ta opp temaet med ham. Fortelle at du opplever at sexlivet har blitt borte, og du savner det... og spørre hva han tenker om det. - ta det derfra. Personlig hygiene er jo 'rimelig viktig' for de fleste av oss.... for å si det forsiktig... Jeg vet ikke om du eventuelt kan se for deg å leve resten av livet med en venn du ikke tenner på? - ærlighet er ofte grovt undervurdert, og svært mange forhold starter med at ting ikke sies, ærlighet ikke etableres som en bærebjelke.... og da er det tungt å endre på det i ettertid.
Gjest Smiley_cat Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Å forfalle "naturlig" er greit. Hårtap, litt pondus, rynker og arr... Helt flott. Men dårlig hygiene går på latskap og slappe holdninger for min del. Fullstendig turn-off. Jeg synes det nesten det kan gå under kategorien respektløst overfor partneren. Det var kanskje litt krast. Men synes ikke det er greit at folk tar ned guarden når man har hovet inn fangsten. Greit, man slipper en fis i vanvare... Ooops, sorry for det. Ferdig. Men full gass 24/7 er ikke greit. Tånegler er kvalmt å finne når man har besøk altså. Og flaut. Hårflass er kanskje en enkel skuring. Jeg hadde bare kjøpt anti-flass schampoo og satt frem på badet (slik at han ikke hadde annet valg...) Jeg tåler at mannen lukter "fersk svette". Men ikke gammel svette. Jeg har dessverre ikke noen gode forslag på hvordan du kan fikse tånegl/dusj-og fiseproblemene... Flassproblematikken var det eneste jeg hadde å bidra med. Jeg kan som flere her over forstå at man mister tenninga seksuelt når det er slik du beskriver. 1
Bernardette Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Enig med det alle sier om personlig hygiene og sånn, men må si jeg hang meg opp i en ting: Sist vi hadde sex endte jeg opp med to av hans kjønnshår oppi minde edlere deler, fordi han ikke akkurat holder orden der nede... *kremt*. Det er da ikke unormalt at en mann: 1) Har kjønnshår 2) At to av disse flere hundre kan løsne under gnikking 3) Og følgelig ender opp hos deg ??
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Og nettopp DERFOR er jeg singel! To av mine eks'er var sånn. Man kommer til den komfort-grensa hvor alt plutselig er "greit" fordi vi kjenner hverandre så godt, men NEI, det er ikke greit! Jeg er nok enda mer nazi enn deg, og her har jeg kicka på - Dårlig tannpuss - Dårlig kosthold - Fettete hender etter potetgull/mat - Sløv til å vaske seg på henda - Gå på do med døren åpen så man kan både se og høre alt som foregår - Rape og prompe i tide og utide - Det at man ofte legger på seg noen "trivselskilo" og likevel går rundt å sprader i boxer'n hele dagen som om de er den mest appetittlige mann på jord. Det er lov å spare litt på mystikken, ellers blir det jo ikke noe spennende! Han siste jeg var sammen med, ble rett og slett skikkelig ekkel etter en stund. Han gikk fra å være en velkledd, kjekk fyr som dusja daglig og brydde seg om utseendet sitt, til å bli en dvask fyr med noen kilo ekstra, som dassa rundt i boxer'n hele dagen og stinka rævv. Bokstavelig talt. Han kunne sette seg i sofaen i bare bokseren, å når han reiste seg, lukta det RÆVV! Og på morgenen kunne jeg høre han sitte på do å gjøre sitt fornødne med døra pip åpen, for så å "snike" seg opp i senga til meg å tro han skulle få seg noe.. Nei, FØSJ! Han havna på sofaen og kort tid etter flytta jeg ut.. Anonymous poster hash: 1f48b...ade 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå