Gå til innhold

bactrim tabletter...svar fort


saranghae

Anbefalte innlegg

kom nettop fra tannlegen da jeg har vært plaget med en tann, forrige gang jeg var hos tannlegen begynte de med første steg av rotfyllingen nemlig rensing! men jeg har en STOR betennelse under denne tannen og det har ikke blitt bedre etter rensingen, holdt på å dø av smerter i 2 netter nå før jeg dro til tannlegen, fikk beskjed om å ta antiobiotika for å få bettenelsen litt ned, men jeg ser jeg har fått en tablett som heter BACTRIM?? og når jeg leser på nettet brukes den mot luftveiinfeksjoner...? er det noen som har fått denne mot tannbetennelse før?

når det er sagt har jeg prøvd de to vanlige som jeg ikke husker hva det, og hun mente at jeg skulle prøve en ny en nå..men mot luftvei infeksjoner??

forresten er det vanlig at en bettenelse kan ødelegge for rotfyllinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr bare en at det vanligvis brukes slik. Husker jeg riktig er Bactrim en bredspekret type antibiotika, noe som betyr at den virker mot mye forskjellig. Jeg har fått det for noe helt annet enn luftveisinfeksjoner, etter mislykket forsøk med annet medikament. Tannlegen vet nok hva hun/han gjør.



Anonymous poster hash: 005b1...1ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...