Gå til innhold

Hvor kommer Museølet fra????

Anbefalte innlegg

Gjest Ølelsker
Skrevet

Jeg fikk en gang smake Museøl på en fest, og skjønte at det var et lokalt øl, men hvor kommer det fra og hvor kan jeg få kjøpt det??Takknemlig for raskt svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg vi har hatt en gang, Musepils..Kjøpte det på Øl og mineralvanns utsalget på Sokna! Vet ikke om du vet hvor det er eller om de har det lenger!!

Skrevet

Kan det være Aass Musepils??? (i så fall er det fra Drammen)

http://www.ratebeer.com/Ratings/Beer/Beer-...sp?BeerID=27776

Ellers produserer Aass stadig for andre, bl.a. Musepils og Møring, samt øl for Bryggerimesteren i Skien, Tømmermann (Roma) og, hvis høyesterett vil, selvsagt for Lundetangen.

Mack har også Musepils...

Skrevet

Musepils er godt... fniiis...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:o Den musepilsen jeg har hørt om var noe HEEEELT annet - hadde noe med måten den ble tappa på...

Skrevet
:o Den musepilsen jeg har hørt om var noe HEEEELT annet - hadde noe med måten den ble tappa på...

Nå har jeg prøvd hardt å tenke koffert her, men klarte ikke å finne ut hva dette hadde med mus å gjøre... :oops:

Would you care to explain Bjørnsdatter??? :o

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Istedegade i Køben - et av "lysthusene" der selger visstnok musepils for 200 kr (tror det var prisen). Greia er at en av jentene setter seg på tappekrana og tapper øllen...

Derav musepils.

Skrevet

.. tror ikke Aass tapper på samme måten :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, A(a)ss tapper på en bittelitt annen måte ;)

• 3 år senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_millah_*
Skrevet
Jeg fikk en gang smake Museøl på en fest, og skjønte at det var et lokalt øl, men hvor kommer det fra og hvor kan jeg få kjøpt det??Takknemlig for raskt svar!!

Musøl finnes på roma brus shop i lillestrøm, strømmen og lørenskog

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...