Gå til innhold

Alt for høy blodprosent..


Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er nesten opp i 19.. Det er for høyt, kan skyldes ubehandlet lungesykdom men har sjekket lungdkreft, emfysem og kols/ ingen av delene.... Har litt små astma innimellom/ noen som vet ellers hva dette kan skyldes?

Anonymous poster hash: db3e6...78d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sjekket for hemokromatose?



Anonymous poster hash: e6b45...6f1
Skrevet

Nei- jeg har tatt en blodprøve til og får se om det er blitt lavere... Har sluttet og røyke, lurte på om det kunne være en årsak tidligere..... Er veldig sliten da, fått vondt i ledd og under brystet, føles ut som ett organ er forstørret eller hovvent? Skal høre med legen vdr det over.. Takk

Anonymous poster hash: db3e6...78d

Skrevet

Du beskriver symptomer som alle er gjeldende for hemokromatose. Men det kommer an på hvilket kjønn du er og alderen din om det er sannsynlig at du har hemokromatose.

Skrevet

Jeg får høre med legen, er en dame - vi har ikke slikt i familien, men får høre- takk for svar.

Anonymous poster hash: db3e6...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...