AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Den er nesten opp i 19.. Det er for høyt, kan skyldes ubehandlet lungesykdom men har sjekket lungdkreft, emfysem og kols/ ingen av delene.... Har litt små astma innimellom/ noen som vet ellers hva dette kan skyldes?Anonymous poster hash: db3e6...78d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Er du sjekket for hemokromatose? Anonymous poster hash: e6b45...6f1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Nei- jeg har tatt en blodprøve til og får se om det er blitt lavere... Har sluttet og røyke, lurte på om det kunne være en årsak tidligere..... Er veldig sliten da, fått vondt i ledd og under brystet, føles ut som ett organ er forstørret eller hovvent? Skal høre med legen vdr det over.. TakkAnonymous poster hash: db3e6...78d
MaiTai Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Du beskriver symptomer som alle er gjeldende for hemokromatose. Men det kommer an på hvilket kjønn du er og alderen din om det er sannsynlig at du har hemokromatose.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg får høre med legen, er en dame - vi har ikke slikt i familien, men får høre- takk for svar.Anonymous poster hash: db3e6...78d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå