AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Sambo og jeg har vært sammen i snart 3 år, og sexen rimelig bra. Men, i begynnelsen hadde vi sex "overalt", nå er det "alltid" i senga og kanskje en liten runde i dusjen av og til... Jeg savner variasjonen, og har planer om å bruke fridagene i jula til å utfordre ham litt!. Hva med dere? Hvor har dere sex? Anonymous poster hash: c8326...c1e
Gjest avocadoen Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 I senga + dusjen et par ganger, men her er høydeforskjellen så stor at det er ganske vanskelig. Jeg synes det er best å ha det i senga jeg da, men folk er vel forskjellige. Vi har veldig bra og variert sex selv om det er på samme sted hver gang
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Hadde herlig sex i går. Hun holdt på med oppvasken, og da ble jeg så fryktelig kåt. Endte opp med å ta henne bakfra på kjøkkenet, aldri gjort det der før.Anonymous poster hash: fccd9...a2b 3
Gjest Smiley_cat Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Forutenom senga og i dusjen...: Sofaen, lenestolen, bøyd over kjøkkenbenken, i trappa (fungerte veldig bra!), på stuegulvet, på toalettet (...), gjesterommet, på vaskerommet, boden, bilen.... Ellers har vi hatt sex på litt forskjellige plasser tidlig inforholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Overalt både inne og ute Anonymous poster hash: 91f35...b32
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Senga i hovedsak, men bilen, dusjen, sofaen, gulvet, trappa, kjøkkenbordet, solariumsseng, skog, trampoline, stol... Ja det meste fungerer så lenge jeg ikke skal ha orgasme. Da er det bare enkelte steder det går.Anonymous poster hash: c4505...1e7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Stor høydeforskjell her i gården (30 cm), så det er ikke spesielt lett å skulle bli tatt bakfra på kjøkkenet eller i dusjen. Sexen skjer derfor som oftest i senga, i en stol eller på spisebordet. Man må være litt kreativ når høydeforskjellen er såpass Anonymous poster hash: 9da84...23d
skreppamedleppa Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Joda i begynnelsen hadde vi sex i trappeoppgangen rett utenfor naboens inngangsdør, i bilen, utenfor bilen, oppå do lokket etc, men helt ærlig.. Det er trangt i bilen, å fomle i en trappeoppgang, oppå bilen, under bilen etc er for oss verken like koselig, godt eller orgasmisk fantastisk som i dobbeltsengen. Det gjør meg kanskje kjedelig og praktisk for andre, men so be it. Sexen er det dog ikke noe å si på.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå