Gå til innhold

ASMR, blir kvinner opphisset av det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet det er veldig mange kvinner som ser på ASMR videoer for å slappe av og stresse mindre, og siden kvinners seksulaitet er omvend proposjonal med stress kan dette bety at kvinner blir opphisset av ASMR videoer. Stemmer det?

Her har dere en ASMR video:

Tenner dere på stemmen til mannen i videoen?

Anonymous poster hash: 7ddfc...4d4
Videoannonse
Annonse
Gjest Smiley_cat
Skrevet

ASMR?

Kikket et halvt minutt på videoen. Nei, ikke tennende stemme i det hele tatt. (Hva er en tennende stemme??) Ble rastløs og irritert av tempoet.

Skrevet

Ja, blir dritkåt

:ironi:

Anonymous poster hash: 44849...70f
Skrevet

Ekkel smattestemme. Blir ekstremt stresset av personer som snakker så sent. Får lyst til å slå ham til han holder kjeft.

Anonymous poster hash: e33bc...7aa
  • Liker 3
Gjest åffårno
Skrevet

Helvete så irriterende.

"Just remember that you are special". Shut the fuck up.

Jeg kan bli ganske frekk i humøret om jeg er litt små"sinna", men dette var the wrong kind of angry.

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg vet det er veldig mange kvinner som ser på ASMR videoer for å slappe av og stresse mindre, og siden kvinners seksulaitet er omvend proposjonal med stress kan dette bety at kvinner blir opphisset av ASMR videoer. Stemmer det? Anonymous poster hash: 7ddfc...4d4

Nå har jeg ikke sett videoen, men jeg syns likevel ikke at tankegangen stemmer. Men jeg skjønner at du tenker slik.

En annen parallell er at jeg får mer ut av sexen når jeg er uthvilt enn når jeg er stuptrøtt. Så selv om jeg er kåtere når jeg er våken/uthvilt enn når jeg er trøtt, betyr det ikke at soving/hvile gjør meg kåt, eller at jeg tenner på å sove. Det betyr bare at jeg har mer overskudd til å nyte det som skjer i øyeblikket, i motsetning til når jeg må streve for å holde meg våken. Det samme med fyllesex kontra edru sex; at sex i edru tilstand er bedre enn fyllesex betyr ikke at jeg tenner på å være edru.

Skrevet

:sjokkert: Huff, huff og dobbelthuff...sikkert gode intensjoner, men altfor mye støy som ikke skulle ha vært der...dette var ikke avslappende eller noe som helst positivt.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er nokså kjent med ASMR men fikk ingenting ut av den videoen der. Men nå har lave stemmer og spesielt hvisking sterk effekt på meg.

Sjekk ut Maria(gentlewhispering) og VeniVidiVulpes på youtube. Anbefaler disse på det varmeste :)

Skrevet

Det var irriterende.

Skrevet

Jeg holdt ut i 20 sekunder - fikk ikke med meg hva han sa, for det gikk så tregt og kom så mye ekle lyder i munnen hans mens han snakket.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

Haha, kjære vene, sitter folk og ser på dette for å slappe av? Ble bare irritert jeg, slettes ikke avslappet iallefall. (Eller opphisset for den saks skyld :-P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...