Gå til innhold

. . .


Gjest Vevila

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kontakter du lege og ber om henvisning til plastikk kirurgisk avdeling for vurdering, dersom det er noe du kunne tenke deg. Du har jo pupper som høres ut, fra din beskrivelse, som noe som kan gå inn under det offentlige og få de ordnet.

Skrevet

Uff ja, jeg har tenkt på det. Er bare redd for å ikke bli tatt seriøst. Puppene er tross alt ikke kjempe store, og ser relativt estetisk pene ut, de er bare så fryktelig slitsomme å ha. Alle jeg snakker med sier bare at jeg må finne en BH som passer, men den finnes tydeligvis ikke :(

Skrevet

Uff ja, jeg har tenkt på det. Er bare redd for å ikke bli tatt seriøst. Puppene er tross alt ikke kjempe store, og ser relativt estetisk pene ut, de er bare så fryktelig slitsomme å ha. Alle jeg snakker med sier bare at jeg må finne en BH som passer, men den finnes tydeligvis ikke :(

Er du syyyyyyyltynn med gigapupper? :P

Anonymous poster hash: 491b4...3bb

Skrevet

Uff ja, jeg har tenkt på det. Er bare redd for å ikke bli tatt seriøst. Puppene er tross alt ikke kjempe store, og ser relativt estetisk pene ut, de er bare så fryktelig slitsomme å ha. Alle jeg snakker med sier bare at jeg må finne en BH som passer, men den finnes tydeligvis ikke :(

Selvsagt blir du tatt seriøst. Dersom du har et reelt problem, så oppsøker du hjelp.

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Er du syyyyyyyltynn med gigapupper? :P

Anonymous poster hash: 491b4...3bb

60F er ikke gigapupper da. Jeg har 60D og puppene mine er bare en håndfull (til litt større hender enn mine da, men) så tre cuper større enn meg tror jeg ikke er giga :)

Edit: og jeg er heller ikke syltynn. Jeg er helt normalvektig :)

Edit igjen: trodde TS hadde 60F.

Endret av avocadoen
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Har samme problemet, og verste er at de bare vokser. Tror jeg er en 60G selv, mulig mer da jeg prøvde en 60I her en dag og den passa...bættre.

De ser ikke møkkastore ut siden jeg er lita selv, men de gjør så inni hampen vondt. Konstant ømme og tunge (nei, jeg er ikke gravid).

Prøvd å gå ned i vekt, men de minker ikke uansett (har vært 50 kilo med G-cup). Skal gi det 1 år til før jeg evt vurderer operasjon. Jeg er jo glad i brystene mine, men i det siste kjenner jeg at jeg har blitt litt lei.

EDIT: Kjøper også BH'er til tusenlappen (fra kvalitetsmerker som Freya, Panache, Fantasie), det hjelper litt. Ikke bruk Change om du har store pupper, det gjør bare vondt verre.

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Jeg har G og det er stort nok, med så liten omkrets som 60 så regner jeg med at de er GODT større enn en D.

Skrevet

Regner med du har vært i en ordentlig undertøysbutikk og fått hjelp der? Hvis ikke, ville jeg begynt med det. Er det veldig stor størrelseforskjell og du får fysiske plager av det, kan du kanskje få dekket brystreduksjon, men det er lang venteliste og ikke sikkert det er det rette for deg.



Anonymous poster hash: ce2fc...310
Gjest Eurodice
Skrevet

Regner med du har vært i en ordentlig undertøysbutikk og fått hjelp der? Hvis ikke, ville jeg begynt med det. Er det veldig stor størrelseforskjell og du får fysiske plager av det, kan du kanskje få dekket brystreduksjon, men det er lang venteliste og ikke sikkert det er det rette for deg.

Anonymous poster hash: ce2fc...310

På offentlige sykehus er det sikkert lang ventetid, men ikke på private klinikker vanligvis. Heller ikke vet jeg om det er noen restriksjoner om å bli operert på bestemte sykehus/privatklinikker hvis man har fått innvilget dekning av det det koster, men det går an å undersøke.

Skrevet

Jeg har også stor forskjell på brystene mine. Bruker 75 B nå, mens det ene brystet skulle hatt en a cup og det andre en c cup. Derfor bruker jeg b cup. Men det ser jo ikke bra ut. Det ene brystet faller nesten ut og det andre har alt for god plass. Bruker innlegg der hvor det minste brystet er, det hjelper litt, men får det aldri til å se helt bra ut. Selv om størrelsen kan se lik ut med innlegg, så blir fasongen aldri den samme på begge to. Hater at det skal være slik og at jeg ikke kunne få like store bryst. Plager meg kjempemye. Vurderer operasjon, men tørr ikke helt.



Anonymous poster hash: 0701a...590
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 118ee...2fb

Skrevet (endret)

Synes jeg har hørt om at det går an å spesialbestille bh-er med ulik cup-størrelse? Tror du det kunne vært noe? :)

Er forståelig om du kvier deg for å ta kontakt med en kirurg, og om det "bare" er bh-er som ikke passer og ikke puppene generelt som er problemet, kunne jo en slik bh vært en eventuell løsning :)

Edit: Så nå at tråden er gammel.

Endret av Dreamdrops
AnonymBruker
Skrevet

På offentlige sykehus er det sikkert lang ventetid, men ikke på private klinikker vanligvis. Heller ikke vet jeg om det er noen restriksjoner om å bli operert på bestemte sykehus/privatklinikker hvis man har fått innvilget dekning av det det koster, men det går an å undersøke.

Selvsagt må en opereres av det offentlige dersom man har fått innvilget dekning.

Anonymous poster hash: 60b63...cba

Skrevet

Selvsagt må en opereres av det offentlige dersom man har fått innvilget dekning.

Anonymous poster hash: 60b63...cba

Ikke korrekt. Det er fritt sykehusvalg og flere private aktører har avtaler med det offentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...