AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Ja, hva ialle dager..har ikke sett den før, men det virker jo helt merkelig! Anonymous poster hash: f8a62...3e0 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Den har vel gått en gang før, for mange mange år siden har ikke sett på det selv så aner ikke hvordan det er. Men den høres helt teit ut Hvordan er den egentlig? Anonymous poster hash: c9249...b95
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Som noen på østlandet sa til meg som sunnmøring, bare sunnmøringer vil forstå og ha det gøy med den serien. Noe jeg delvis vil si meg enig i. Anonymous poster hash: ed7b8...525 2
Gjest Raindrops Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Hahaha, elsket det programmet som barn, skjønner ikke hvorfor når jeg ser det idag. Ikke kan jeg skylde på at jeg er sunnmøring heller. 1
Gjest Ironically me Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 1995, tror jeg det var. Kjører du ikke ferge til daglig? Spiser du ikke svele morgen, til middag eller kvelds, så blir denne vanskelig å forstå!
bambis Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Husker jeg så på første gangen det gikk, og synes det var morsomt fordi alle andre synes det var morsomt. Man skulle synes at det var "kult". Nå er jeg ikke så overbevist lenger... 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 Det er som Seinfeldt. Jeg fatter ikke hvorfor folk ler av det. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Jeg regner med denne kalenderen har blitt tatt frem på grunn av fergefri e39 forresten. Anonymous poster hash: ed7b8...525
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 (endret) De er jo litt morsomme da selv om jeg ikke har tilknytning til stedet. ...og de er veldig gode til å spille instrumenter.Brass-Brothers spiller i virkeligheten de. Endret 8. desember 2013 av Hoppetaujenta 1
caskerette Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Husker jeg så på første gangen det gikk, og synes det var morsomt fordi alle andre synes det var morsomt. Man skulle synes at det var "kult". Nå er jeg ikke så overbevist lenger... Syntes man det var kult egentlig? Mener den fikk massiv kritikk i 1995 for å være en dårlig kopi av kjempesuksessen The Julekalender fra året før. Det var så mye kritikk at jeg husker vi bestemte oss for å like den litt, for den var ikke så dårlig som folk skulle ha det til, men når jeg så den igjen nå, så jo, det var den. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #12 Skrevet 10. desember 2013 Det er som Seinfeldt. Jeg fatter ikke hvorfor folk ler av det. Det er veldig lite som Seinfeld. Det er nemlig mange som ler av Seinfeld, men ingen som ler av Julefergå. Anonymous poster hash: 1ecd3...44e 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Syntes man det var kult egentlig? Mener den fikk massiv kritikk i 1995 for å være en dårlig kopi av kjempesuksessen The Julekalender fra året før. Det var så mye kritikk at jeg husker vi bestemte oss for å like den litt, for den var ikke så dårlig som folk skulle ha det til, men når jeg så den igjen nå, så jo, det var den. Det stemmer og det var jo sant. Elendig kopi. Ingen skjønte humoren, selv ikke jeg som er vokst opp med ferge. Anonymous poster hash: 094c3...b8a 3
Rainbow Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Jeg husker at jeg likte den. At jeg og en venninne gikk rundt og snakka om sveler. Jeg så en episode her om dagen og lurte på hva i alle dager som feilte meg som 14-åring. Og jeg er fra Oslo og har knapt vært på en ferge. Likevel likte jeg den altså kjempegodt den gangen. Nå syns jeg det var fullstendig elendig. Men har ikke turt å kikke innom The Julekalender heller, for det var noe jeg virkelig digga den gangen, og tenk om det er dårlig nå?
daemonia Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 Uff... Selv ikke når det ble vist første gang lo jeg av det her. En dårlig kopi av The Julekalender, som i tillegg bruker spansk i humoren. Hvor mange kan så mye spansk her til lands at de faktisk skjønner alt det der? Nei, det der er virkelig ikke morsomt. Må vel være fra et "slik" sted for å la seg underholde av det der. 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2013 #16 Skrevet 10. desember 2013 Sveler er uansett kjempegodt da!
TheHairyToothfairy Skrevet 11. desember 2013 #17 Skrevet 11. desember 2013 Det er veldig lite som Seinfeld. Det er nemlig mange som ler av Seinfeld, men ingen som ler av Julefergå. Anonymous poster hash: 1ecd3...44e Har du en statisikk over dette, eller er det gjetting? Og poenget mitt blir jo bare forsterket. Hvorfor i helsikke ler folk av noen av delene?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #18 Skrevet 11. desember 2013 Det stemmer og det var jo sant. Elendig kopi. Ingen skjønte humoren, selv ikke jeg som er vokst opp med ferge.Anonymous poster hash: 094c3...b8a Det er jo litt av poenget. Er de samme som har laget "the julekalender". Og var vel i 1998 den gikk.Anonymous poster hash: 27f1b...e21
Rainbow Skrevet 11. desember 2013 #19 Skrevet 11. desember 2013 Det er samme produksjonsselskap, det betyr ikke at det er de samme folka. Dessuten var jo dette nytt, norsk manus, mens The Julekalender var en nyproduksjon (eller kopi om du vil) av et identisk dansk prosjekt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 Julefergå er rett og slett et nisjeprodukt for spesielt interesserte. Vet ikke om mitt liv hadde blitt direkte fattigere om jeg ikke hadde fått serien med meg, men jeg liker den. Man må være åpen for folks kunstneriske ut og innspill vet dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå