Gå til innhold

Beste hotellfrokosten i Oslo ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ser ut som det blir overnatting i oslo på oss over nyåret og en ting vi prioriterer veldig høyt er en god frokost. dette "to små baconbiter på et speilegg" opplegget mange har begynt med er en gedigen nedtur, vi ønsker muligheten til å forsyne oss selv og ikke avspises med andres herpede eggerester (klassikeren... folk tar et egg med bacon og tar deretter baconet som ligger på de andre eggene i tillegg).

godt utvalg i varmretter og brødtyper er et pluss men hvilket hotell har dette ? er ikke helt fan av grand og thief.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skulle akkurat gi deg tips om at The Thief er kåret til oslos (eller var det norges?) beste hotellfrokost. Men da utgår jo den om du ikke vil dit.

Endret av Mynona
Skrevet

Jeg synes Clarion Collection Folketeateret har en helt fantastisk frokost.

• Liker 3
Skrevet

Clarion folketeateret er veldig bra :-)

Anonymous poster hash: b8f46...399

Skrevet

Enig i Clarion Collection Folketeateret.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg skulle akkurat gi deg tips om at The Thief er kåret til oslos (eller var det norges?) beste hotellfrokost. Men da utgår jo den om du ikke vil dit.

det er noe med hele stemningen på det hotellet, gir meg grøsninger nedover ryggen.

skal sjekke ut folketeateret og royal christiania :)

Skrevet

Royal Christiania er helt grei, men ikke imponerende. Der er det så sinnsykt mye mennesker om morgenen, så jeg ville ikke valgt det hotellet hvis jeg skulle nyte en frokost. Det var på randen til overfylt, og det er ingen overdrivelse.

Skrevet

Royal Christiania er veldig bra.

:Nikke:

:heks:

Skrevet

Clarion Collection Folketeateret har bra frokost og bor du på Scandic byporten som har en enklere standard en clarion så spiser du frokost på Egon restauranten . Den er kjempebra.

Skrevet

Clarion Collection Folketeateret har bra frokost og bor du på Scandic byporten som har en enklere standard en clarion så spiser du frokost på Egon restauranten . Den er kjempebra.

er det en avtale scandic har med egon ? husker du hva de hadde av varmmat ?

Skrevet

Sist jeg hadde frokosten på Scandic byporten var i juli og jeg har spist der mange ganger på vei gjennom Oslo. Nå husker jeg ikke alle detaljer av maten bare at jeg synes det er en av de beste jeg har fått i Oslo området og at både på varm og kald mat så er utvalget så stort av du aldri kommer gjennom det hele og at når jeg overnatter på dette hotelle så pleier jeg alltid å glede meg til frokosten. Veldig hyggelig betjening også Om hotellet har en egen avtale med Egon vet jeg ikke noe om da.

Hotellet er av enkel standard (mangler safe på rommet), men jeg sover godt, det er praktisk om man kommer inn med tog og det er ofte gode tilbud. For det dobbeltrommet jeg booket i juli betalte jeg 500,- kroner inklusiv frokost for 2 personer i en natt. Ikke noe å si på det.

Clarion Collection Folketeateret er mer lukseriøst, har også god frokost , har gratis kaffemaskin i resepsjonen og gratis kveldsmat som faktisk er veldig god. Bodde her en gang i forbindelse med at vi var på musical på folketeateret. Dette hotellet er endel dyrere da.

Ellers så har jeg bodd på sas hotellet oppe ved slottet. Husker ikke noe spesiellt om den frokosten så den var vel helt standard.

Har også bodd på Scandic Edderkoppen og oppe på gardermoen har jeg vært en gang på Rica airport hotel og mange ganger på sas hotellet.

Av alle disse så er det faktisk Scandic byporten som vinner på frokost hos meg. Og jeg er morgenfugl og glad i god frokost, hehe.

Skrevet

fant ikke noe om egon på siden deres så det må jeg nesten sjekke litt nærmere men takk for tips :)

Skrevet

Ja, mange Scandic-hotell har frokost via Egon. Selv synes Scandic Byporten hadde en ganske dårlig frokost, jeg ville aldri anbefalt den ihvertfall. Kjedelig og lite utvalg, ikke mye å skryte av.

Skrevet

ser ikke ut som byporten har via egon, de reklamerer ihvertfall med egen.

Skrevet

Grilleriet har utrolig bra frokost:) Tror det er Folketeateret…(ikke så kjent i Oslo)

Skrevet (endret)

ser ikke ut som byporten har via egon, de reklamerer ihvertfall med egen.

Joda, de har frokost inkludert, men den er via Egon. Jeg bodde der for ikke lenge siden. :)

Endret av Yvonne
Skrevet

Joda, de har frokost inkludert, men den er via Egon. Jeg bodde der for ikke lenge siden. :)

ah, litt rart de ikke opplyser om dette ?

Skrevet

ah, litt rart de ikke opplyser om dette ?

nettsidene deres står det jo at dette hotellet ikke har egen restaurant. Når man sjekker inn så opplyser de ihvertfall om det. Så lenge de stiller med hotellfrokost, dog via Egon, så regnes det vel som greit antar jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...