AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er 15 år og hadde ubeskyttet sex for første gang. Jeg tok angrepillen etter ca. 32 timer, og nå, en uke senere blør jeg, er svimmel, mer trøtt, veldig veldig vondt i magen. Jeg skal egentlig ikke ha mensen før i slutten av måneden, men jeg blør så utrolig mye nå! Mitt spørsmål er egentlig: - siden jeg blør nå, er jeg ikke gravid da? Jeg vet man burde ta en gravidtest, men jeg tørr ikke å spørre pappa eller mamma. Hadde vært fint om noen hadde svart:)Anonymous poster hash: 5309b...2aa
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Det er normalt å blø etter å ha tatt angrepille, det har det gjort hos meg hver gang og i rundt en til to uker. Jeg ville anbefalt en tur til helsestasjonen! Ellers kan du kjøpe graviditetstest på apoteket uten å spørre foreldrene dine Jeg ville uansett ha tatt en test for sikkerhetsskyld. Den kan tas fra den dagen du skulle fått mensen normalt sett. Anonymous poster hash: 1c839...137
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Så alt er normalt med meg? Alle opplever dette etter angrepillen?Anonymous poster hash: 5309b...2aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå