AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Jeg tror jeg har et problem nedentil. I over halvparten av syklusen har jeg lysebrun utflod, som det er mer av enn når jeg har vanlig hvit/eggegul utflod. Uansett farge er utfloden ujevn i konsistensen, den kan se ut som utvannet velling (?). Av og til kan det se ut som om det er små-små blodklumper i den, og av og til er den mer slimete enn andre ganger - med slimklumper. Den varierer altså veldig, uten at det er noen syklus i forandringene. En dag er det sånn, en annen dag er den slik. Jeg har derimot alltid rosa/brunlig utflod et par dager etter sex, og den er klumpete og slimete (blander seg vel med sæden?). Det verken lukter eller klør uansett hvordan utfloden er. Er dette et problem, eller er det normalt? Anonymous poster hash: 10758...6ea
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Det er vanlig at den forandrer seg med syklusen hvert fall, men lysebrun utflod "så" lenge? Det vet jeg ikke om er helt normalt.. Anonymous poster hash: cf47d...927
happiest Skrevet 8. desember 2013 #3 Skrevet 8. desember 2013 Jeg får også brunlig utflod/mellomblødninger innimellom. Men det tror jeg er på grunn av p-pillene, siden jeg utsetter av og til. Kanskje det er noe "slikt" med deg også? Bruker du p-piller eller lignende? Ville tatt det opp med legen uansett, for omtrent hver dag er nok ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Jeg synes det høres ut som du har litt for mye lysebrun utflod. Går du på p-piller? I så fall kan det være et veldig vanlig fenomen kjent som mellomblødninger. Det lysebrune er rett og slett blod blandet med "vanlig" utflod. Har du mye mellomblødninger på p-piller, ville jeg snakket med legen om å bytte merke. Anonymous poster hash: 14673...cb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå