AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Starter i ny jobb på mandag og får ny reisevei. Lurer på om det er slik at alle tog fra National passerer Skøyen, noen som vet? Hadde vært praktisk å bare ta hvilket som helst tog, og ikke trene passe på rutenummer Anonymous poster hash: 0d5e3...52d
Antoinette Skrevet 8. desember 2013 #2 Skrevet 8. desember 2013 Det tror jeg faktisk de gjør. Tom. Flytoget stopper på Skøyen. 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Flytoget kan du ikke ta den veien uansett- det er bare for reisende fra gardermoen. Men de togene jeg kommer på i forbifarta som du kan ta er: Tog til: drammen asker kongsberg spikkestad Larvik/skien (jeg vet ikke om absolutt alle avgangene stopper på skøyen, men dersom een avgang ikke gjør det, så står det tydelig på tavla på togstasjonen "stopper ikke på skøyen" ) Ja, også det toget som kommer fra ski da, som har skøyen som siste holdeplass! (jeg er ganske sikker på at det stopper på skøyen ) Endret 9. desember 2013 av NozMonster 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå